It's The Weekend!

Assalamualaikum wbt...

Ebtry autoupdate:
Pagi ni kena bangun awal, sebab mau ke Airport Senai. Buat apa? Ye aku nak amik kawan yang datang dari KL pulang ke Jb ni..hehehe baru je minggu lepas jumpa dia tapi minggu ni dia datang lagi..hehehe awak rindu kat saya yek? bluekkkkk :p
So kowang apa plan? tak jalan2 ke? bali baju raya ke apa ke? tak kemana? ermmm ye la almaklum le puasa kan, memasing duk pakat duduk rumah nanti lepas buka baru keluar kan? ok juga tu, tapi siap le kowang tempuh jalan yang sesakk, dengan bau ketiaknya reramai tu, arghhh rimassssss!

Harini plan lepas amik Retna terus nak terjah singgah rumah Kasawari jap, duduk borak2 pastu baru balik, ermm silap2 kang ada yang berkain pelikat lagi ni kang..hahahahahaha...kita tunggu dan lihat, nanti dah sampai Airport baru nak col dia..kakakakakah..:p *jahat!

Image search dari en.google

So untuk kawan2 semua..'hepi weekend u all' Have a nice day!..




P/S: Awak cepat2 le kawin, nanti pindah je duduk JB kan ke dekat, boleh gi ngeteh selalu..kan kan kan!


It's The Weekend! It's The Weekend! Reviewed by Sis Lin on Saturday, August 13, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. hurm

    jelesnye

    duk umah jela

    mls nk grk mn2

    ReplyDelete
  2. Iffah: Duduk rumah je la..mesti jln jem ni kan...huhuhuhu

    hepi weekend Iffah!

    ReplyDelete
  3. Owh.. baru tauuu.. igtkan nk terbang ke mana awk Lin :)

    ReplyDelete
  4. yeehaaa TQ awak!!
    meh sini meh kita hugs awak :p

    psstt malam 'sahur' kt mana ek?
    dah plan...

    ReplyDelete
  5. Oh Oeya: Hehehhe kita nak terbang mananya..sisni2 aje ler..kekeke

    ReplyDelete
  6. Retna: Aku ingt mcm nak goreng mee..tgk ar nnti...mana ada buffet sahur ek? hahahahha

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.