Saturday, August 13, 2011

It's The Weekend!

BY Sis Lin IN , 6 comments

Assalamualaikum wbt...

Ebtry autoupdate:
Pagi ni kena bangun awal, sebab mau ke Airport Senai. Buat apa? Ye aku nak amik kawan yang datang dari KL pulang ke Jb ni..hehehe baru je minggu lepas jumpa dia tapi minggu ni dia datang lagi..hehehe awak rindu kat saya yek? bluekkkkk :p
So kowang apa plan? tak jalan2 ke? bali baju raya ke apa ke? tak kemana? ermmm ye la almaklum le puasa kan, memasing duk pakat duduk rumah nanti lepas buka baru keluar kan? ok juga tu, tapi siap le kowang tempuh jalan yang sesakk, dengan bau ketiaknya reramai tu, arghhh rimassssss!

Harini plan lepas amik Retna terus nak terjah singgah rumah Kasawari jap, duduk borak2 pastu baru balik, ermm silap2 kang ada yang berkain pelikat lagi ni kang..hahahahahaha...kita tunggu dan lihat, nanti dah sampai Airport baru nak col dia..kakakakakah..:p *jahat!

Image search dari en.google

So untuk kawan2 semua..'hepi weekend u all' Have a nice day!..




P/S: Awak cepat2 le kawin, nanti pindah je duduk JB kan ke dekat, boleh gi ngeteh selalu..kan kan kan!


6 comments:

  1. hurm

    jelesnye

    duk umah jela

    mls nk grk mn2

    ReplyDelete
  2. Iffah: Duduk rumah je la..mesti jln jem ni kan...huhuhuhu

    hepi weekend Iffah!

    ReplyDelete
  3. Owh.. baru tauuu.. igtkan nk terbang ke mana awk Lin :)

    ReplyDelete
  4. yeehaaa TQ awak!!
    meh sini meh kita hugs awak :p

    psstt malam 'sahur' kt mana ek?
    dah plan...

    ReplyDelete
  5. Oh Oeya: Hehehhe kita nak terbang mananya..sisni2 aje ler..kekeke

    ReplyDelete
  6. Retna: Aku ingt mcm nak goreng mee..tgk ar nnti...mana ada buffet sahur ek? hahahahha

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..