Thursday, August 11, 2011

Spontaneous Thursday #3 : Bra.

BY Sis Lin IN 10 comments

Assalamualaikum wbt...

Buat apa kita nak malu tunjuk 'underware' apa yang kita pakai tapi kita tak malu pulak riak terjojol mata melihat 'underware' yang owang pakai...


-Baju raya, langsir/cat/alas meja raya, kasut raya, bag raya *apa lagi* tapi jangan lupa 'coli & seluar dalam' untuk raya ok!..
Jangan harap luar saja cantik, yang dalam diabaikan.. 
Sekian terima kasih :p
*Macam tak sesuai entry ni tapi sekadar berkongsi..tak suka? banyak lagi entry tak senonoh di blog lain kalau kowang nak kritik pun!





P/S: AVON memang pilihan terbaik, dah 5 tahun menggunakannya... :) 


10 comments:

  1. ha ha ha... nie entry hampir2 lucah.. ish2... cover2 la sikit.... :p

    ReplyDelete
  2. Shaizhar: Elehhhh realiti apa? dah mmg mana2 rata2 jual baju dalam macam tu..nak cover apanya? so klu masuk soping kompleks tu kena tutup muka la ek??? klu terpandang bende tu..hahahahaha

    Pelik juga..ada tu yang letak gambar seksi baju sekerat kat blog ..tak pulak owang kata hampir lucah! :p

    sbb tu tajuknya Spontaneous! lalalala *susah nak kata..

    ReplyDelete
  3. Retna: ishhh makruh tau telan air liur..hahahaaaaaaaaaa

    ReplyDelete
  4. sis...he he he saya awal2 lagi dah buat persiapan baju2 itu :)

    ReplyDelete
  5. Nazuha: heheheh kan..kena beli jugak kannnnn... :)

    ReplyDelete
  6. Shaizhar: Ye ye beli dah tu...hehehehehe

    ReplyDelete
  7. uuuiiihhh.. rambu-ramba hik3

    ReplyDelete
  8. Oh Oyea: hahahaha sesekali nak 'raya' gak yg dalam tu..hehehehe

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..