Kopi 'Janda' ada Umphhh..!

Salam semua.

'Jemput minum Kopi Janda bang....
Bukan nak menggoda tapi nak berniaga.'
Haa tu baru betul, jangan pandang pada nama, belum cuba belum tau rasanya, tapi jangan salah faham pulak, bukan suruh cuba 'janda', owang suruh cuba 'Kopi Janda' hehehehehe...ishhh
Kowang pernah cuba ke? jgn pandang rendah pada nama, skli cuba nanti mesti merangkak pi dapor malam2 ketagih tauuuuuuuu... :p
Lin kebetulan semalam bawak anak Lin,Naz ke Tesco beli alat tulis dia utk persiapan final exam hrni, so dok tgh jalan2 smlm, ada plk jurujual ni hulur 2 paket kopi segera, Lin ni klu jalan2 tu malas nak layan jurujual yg dok bebel2 tu, jdnya nak taknak amik aje la, skli tengok 'Kopi Janda' fuyooo gelak2 Lin dgn Naz, siap Naz kata, mak tak boleh minum, untuk mak janda jek..sabo je la ank oii...hahahaha



*Apalagi, pagi ni Lin cuba la minum 'kopi janda' tu, ermmm sedap, likat, pekat, enak sesedap namanya..:)
Dok minum2 teringat plk roti 2 ketul, belasah le skli jalan buat sarapan, jemu weii makan roti hari2, kan tengah diet ni,huhuhuhu....adeii Kellog's Special aku dah habis lor..huhuhu
*pelik ek, nape le di letaknya nama 'Kopi Janda' tu..ermm apakah, yg pengusahanya itu 'Janda'? hurmm satu publisiti tp ada kualiti.. :) i likeeeee..




P/S: Haa apalagi, si duda tak nak cuba plk ke buat 'Kopi Duda'..hahaha baru ada KaWWWW!...


With Love

17 تعليقات

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. mas pun rasa macam teringin tengok kopi tu, tapi tak rasa lagi, memang sedapp yer sis...

    ردحذف
  2. Mas: Yup...klu org yg biasa minum kopi 3 in 1,dia msti tau ada rasa kelainan sikit kopi tuh.. :)

    ردحذف
  3. sedap ek.. tgk pada nama tak tergamak lerr nak cuba...

    ردحذف
  4. Aeinio: Hehehehe apa ada pada nama, janji ada rasa..mmg sedappppppppp :)

    ردحذف
  5. diazepam no prescription diazepam 5 mg for sleep - diazepam drug users

    ردحذف
  6. buy diazepam drug classification of diazepam - how long will 10mg of diazepam last

    ردحذف
  7. side effects of zolpidem zolpidem tartrate 5mg 10mg - normal dosage zolpidem tartrate

    ردحذف
  8. lorazepam no prescription buy ativan online no prescription - ativan withdrawal how long does it take

    ردحذف
  9. buy diazepam online no prescription legal buy diazepam online - order diazepam online no prescription

    ردحذف
  10. diazepam online 6 mg diazepam too much - diazepam dosage equivalent clonazepam

    ردحذف
  11. generic xanax xanax 2 mg gador - xanax side effects in dogs

    ردحذف
  12. xanax 2mg xanax effects length - klonopin vs xanax drug test

    ردحذف
  13. xanax online xanax and alcohol bac - buy xanax online no prescription needed

    ردحذف
  14. ativan for sale ativan half life - buy lorazepam uk

    ردحذف
  15. buy generic valium online what do generic valium look like - buy valium online australia

    ردحذف
  16. ambien no prescription generic for ambien cr 12.5 mg - how to buy ambien legally online

    ردحذف
  17. buy valium online valium dosage cats - 10 mg valium high dose

    ردحذف

إرسال تعليق

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment