عرض المشاركات من سبتمبر, ٢٠٠٩

Sarapan 10 Syawal..

Salam semua... Jemput makan..dah sarapan belom tu korang semua? Lin baru nak makan, tp sempat lag…

Bermula Rutin Di Raya Ke-9

Salam semua... Huarrghhh mata dok kelat2 je kan pg ni nak bangun, maklum la sakan beraya walaupun …

Raya Bersama Mat Gebu

Salam semua... Bersambung kisah en3 yg bawah tu, kitaorg dr Kulai terus gerak ke rumah Mat Gebu d…

Bertunang Di Raya Ke-7

Salam semua.. Seperti yg dh di bgtau status Lin hrni, tghri td Lin ke Simpang Renggam menghantar …

Kunjung Balas Raya Ke-6

Salam semua... Waduh2 capek gua ni..hehehehehe Baru sampai ni, mandi2 kemas terus dok update dan b…

Raya ke-5 - Raya Bersama...

Salam semua... Awal pg raya ke-5, Lin ke pasar tiram bwk anak sedara Hubby soping lagi, tp sayang…

Soping Di Raya Ke-4

Salam semua... Org beraya2, kita dpt duit raya gi sopig sakan..hahahahahaha Raya ke-4 tu Lin tak …

LC Catering lagi..best!!!!

Salam semua... Ni sambungan cite kisah Raya ke-3 siang nye td.. Mlm nye tu Lin bwk anak2 sedara H…

Update!! Cite Raya Ke-3

Salam semua... Ermmm nk cite pun dh lupa..hahahahahha, tu le lmbt sngt masuk en3 ni,hehehehhe Ok,…

*Iklan* Cite Raya Ke-2..

Salam semua... *Iklan di taja oleh OGAWA..hehehehehe Ala betul le, masa Raya Ke-2 tu sebelum Lin &…

Alahai Cucu Mak..

Salam semua... "Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin" Ye la mesti le msh dlm mood Hari R…

"Selamat Hari Raya"

Salam semua.. "Selamat Hari Raya bt semua teman2" "Maaf Zahir Batin" Semuga h…

Cahaya AidilFitri Bt "MU'

Salam semua.. Lirik Lagu Cahaya AidilFitri ini Lin nak tujukan bt sesaorg teman yg Lin kasihi &am…

Memang Sedap Giloss...

Salam semua... Waduh2 ada bau kari ni, rumah mana le yg tgh tumis rempah ni, sodapppnye le bau, me…

Berkumpul Sebelum Raya..

Salam semua... Selamat pg bt semua, adeiii hrni rasa makin teruk selsema Lin ni, bersin tak hent…

Makan Bersila Panggung..

Salam semua... Susah bebeno nak masuk en3 yg ni, ntah kenapa tetiba tak boleh nak publish td, ayo…

Jalan-Jalan Dan Berjalan

Salam semua... Dek kerana mood update ada ni, lgpun, esok2 dh bz nk mengemas, so Lin nak abskan c…

Selepas Majlis Berbuka..

Salam semua... Hrni adalah hr yg tak sedap bdn utk Lin, demam raya melanda, selsema, pusing kepal…

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج