عرض المشاركات من أكتوبر, ٢٠١٠

Nasib mata, kalau hidung?..

Salam semua... Cuba fikir-fikirkan tajuk tu, nasib juga mata, boleh juga di ganti, tapi bukan mata…

Dona Shi Big Apple..yummyyy

Salam semua... Hurmm yummy, sedap gitu bila di gigit masuk mulut, walaupun ianya cuma donut saja, …

Terima kasih buat semua..

Salam semua.. Sempena hari Jumaat yang mulia ini, ingin Lin mulakan dengan bismillah dan di sudahi…

Amboi..lawan tauke nampak!..

Salam semua... Dah makan? dah kenyang? dah tido? opsss jangan sebut tido, memang panas je dengarny…

Kasihnya Ibu..Sayangkan anak?

Salam semua... Harini begitu menguris dan kesal di hati bila membaca berita di muka-muka akhbar ha…

Ciri-ciri kita dah makin tua..

Salam semua... Hahaha mengong betul pagi-pagi ni, bukannya dah tak waras tapi gelihati jantung di …

'Hantu' pakai telefon bimbit?

Salam semua... Whooaaaa takutnyaaa...fakta ke atau auta ni? ermm tapi memang fakta, sahih dan bena…

Pisang oh Pisang..

Salam semua... Hurmmm pisang oh pisang..ishh apa aku nak buat dengan pisang ni ye? Sampai termenun…

Bertemu Nenek Unique Beads.

Salam semua... Harini lambat bersiaran, hehehe, pegi mana? buat apa? hahahahaha Mmmg soklan maut t…

Asam pedas STRESS!!

Salam semua.. Arghh mmg stress...dr mana dtgnya stress?? lu fikir la sendiri..huhuhuhu Pagi ni mmg…

Jerebu ke Kabus?

Salam semua... Jerebu ke kabus? Jerebu kan? tempat kowang camne? sama eh?.. 2-3 harini Lin tengok …

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج