عرض المشاركات من يونيو, 2011

Dugaan Hidup..

Assalamualaikum wbt.... Acccoooommm! sretttttt *hingus meleleh! hu hu hu Adeii seksanya bila selse…

Selsema + Hingus

Assalamualaikum wbt.. Sroooot sretttt sroooot sreeeet je hidung ni *lebih kurang le bunyinya... Ee…

Relax der..Cer cite..

Assalamualaikum wbt.. Hari ini hari Sabtu, semua cuti tapi ada gak yang bekerja, Sekolah pun tutup…

Tahniah buat SEPAH ML.

Assalamualaikum wbt... Ok2..buat masa sekarang tak boleh tulis panjang2 sebab mata udah ngantuk ni…

Ku berdoa..Ku memohon..

Assalamualaikum wbt... Pagi ni rasa hati dan perasaan agak berbeza dari yang biasa, macam2 dalam k…

Mee Goreng 'kosong'

Assalamualaikum wbt... Nak kata mee goreng bujang tapi dah kahwin, nak kata mee goreng mamak, namp…

Mereka, Aku, Dia dan Kamu..

Assalamualaikum wbt... Entry khas buat Mereka, Aku, Dia dan Kamu... Anda tahu siapa diri anda.. :)…

Gara-gara 'Cinta Melody'

Assalamualaikum wbt... Demam Sinetron kembali lagi, mula2 memang tak layan cerita ni, bila dah suk…

Menu FREE dan menu BELI

Assalamualaikum wbt.. Yo yo peace yooo...ha ha ha dah bekfes ke belum?? wah2 mak cik tu, makan sam…

Wo wo wo.. a a ai aishiteru

Assalamualaikum wbt... Wo wo wo.. a a ai aishiteru Memang jadi giler aku mendengar lagu ni dan ham…

'SOMTAM' made in Thailand.

Assalamualaikum wbt.. Somtam..kowang pernah dengar? Kerabu Mangga tau? hahaha sama le tu, Somtam t…

i miss u

Assalamualaikum wbt... Pagi2 bangun rasa lain pulak kali ini, selalu tak macam ni, dah 6 hari tido…

'Dewa Cinta' Fasha Sandha

Assalamualaikum wbt... Kowang tengok cite ni? baru start kelmarin, macam best kira boleh layan la,…

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج