عرض المشاركات من مايو, ٢٠١١

Karak lalauan berpuaka..

Assalamualaikum wbt.. KARAK....Kowang dah tengok? Ermm ntah le, ramai sangat yang kata citenya ser…

Percayalah!! Buy 1 Free 1..

Assalamualaikum wbt... Jeng jeng jengg...kowang dah tau tak? Ye ye McD buat promo coupun untuk 2 h…

Secret Recipe HALAL...

Assalamualaikum wbt... Panass sekejap bila sana sini tersebar mengatakan Secret Recipe tidak halal…

Ibu..kau ratu hati ku.

Assalamualaikum wbt.. Terpanggil pulak nak masuk contest Joe ni..heheh mencuba nasib apa salahnya,…

Menu: Bubur express

Assalamualaikum wbt... Tiba pagi je mulalah membongkar dapor, bukak tutup peti ais le gayanya, apa…

Di suatu petang.

Assalamualaikum wbt... Semalam Ahad Lin dan anak2 tak kemana-mana pun, lagipun hubby takde, keluar…

Yang aku fikir...

Assalamualaikum... Buat apa pun dan dalam keadaan apa sekali pun, kita kena fikir positif...walaup…

Pedas..

Assalamualaikum wbt.. Kalau dapat sental mulut owang ni sedapnyaaa..biar pijar mulut dan lidah tu …

Pantun ha ha ha ha

Assalamualaikum wbt... Mood harini sangat tidak best! Lin benggang dengan seorang kawan, siapa? er…

P1 4G Promotion..!

Assalamualaikum wbt... Jeng jeng jeng....haaaa cepat! bertukarlah ke P1 4G sekarang!!!! hahahahaha…

Patern langsir 2011

Assalamualaikum wbt... Selamat Hari Raya..hahahahhaa sengal betul budak Sis-Lin ni tau! hahahahaha…

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج