عرض المشاركات من نوفمبر, 2009

Intro Raya..

Salam semua... Aduhhh sori la ye, dr Hari Raya per-1 sampai la ni mmg x de time nak online, ye la …

Selamat Hari Raya Aidiladha

Salam semua... "Selamat Hari Raya Aidiladha@Korban@Haji bt semua".. "Maaf Zahir &am…

Settle!!! Siap!!!

Salam semua... Phewww lotih bebenar ni, sori la ye, hrni Lin mmg bz benar ni, ni pun baru je nak m…

Lagi 1hr Mau Raya..

salam semua... Selamat pg yg cerah, terang, dan dingin bt semua, apa kabar? ye la cuaca x menentu …

Hujan lebat hingga Sabtu

Salam semua... Huarghhh mata mengantuk nye sejuk2 ni, JB pg ni mendung2 kelabu je, panas pun x, …

Perodua MPV Alza

Salam semua.. Fuyooo lepas Proton muncul dgn MPV 'IXORA' skrg turn Perodua plk muncul kel…

"Besarnya bang.."

Salam semua... "Besarnye bang" hehehe ha kowang dh mula le tu, lain yg masuk kepala tu k…

Gara2 Kemaruk Buah kedondong

Salam semua.. Selamat ptg, minum apa korang semua ptg ni? Lin ptg ni makan goreng pisang, konyang …

Hujan O Hujan

Salam semua... Selamat pg 23hb Nov 09...cuma tggl beberapa mggu je kita nk ke tahun baru kan? tp m…

"Yok Camping Yok"...

Salam semua.. Selamat berhujung mggu bt semua..mesti ada yg masih tido, ada yg tgh dok lepak bersa…

Wow!!! Seksi Woooooo

Salam semua... Hehehehe seksi kan? I likeee!! janji color pepel tu..muahahahaha G-string lg.. :) T…

Jauh Di Mata Dekat Di Hati

Salam semua... Ermm masih mood besday ni, ye la masih dlm bulan November kan? selagi x muncul 19…

Hurmmm Sedapnyeee..Nak?

Salam semua... Hehehee hurmmm sedapnyeeee..yum3x...ermmmmm rasa dia...enaknyaaaaa... Kekekeke jgn…

Mangsa Doktor Potong..

Salam semua... Selamat malam, kowang dh dinner ke? Lin belom lg, tgh tggu hubby balik bru nak maka…

9ekor Dalam 1 Perut..

Salam semua... Eeee byknyee anak dia kan, comei2 plk tu, rasa nak picit2 je kan? opssss Hehehe tp …

20hb Nov-33 Tahun 1 Hari

Salam semua... Bangun pg celik mata, wah hrni dh 33thn 1hr, cepatnye masa berlalu kan? rasanya br…

Thankx 4 the Wished

Salam semua... Hepi, sukeee, riang ria, mcm kanak2 ribena,hahahahahahaha Btw Lin nak ucapkan juta…

19hb Nov-Today My Besday.

Salam semua... "Selamat Hari Jadi" wahhh dh tambah 1thn lagi la,adeiii makanya dgn ini d…

Menanti Detik 12am..

Salam semua... Selamat malam, adeii ntah kenapa rasanya ni, semacam cepat betul itu jam berputar, …

Tak Sabar Rasanya...Ermmm

Salam semua... Selamat petang semua, mai le minum cendol ni,hehehehe cuaca panas so ptg ni kita la…

Fatwa ‘nenek ekor’

Salam semua.. See see..what you see?? ayoooo cntik punya pakai, tp kt mana tu bang oii!!! hehehehe…

Selamat Pagi 18hb Nov

Salam semua.. Wehuuuu Selamat pg bt semua, dh sarapan belom? ada lg yg belom bangun tu kan? ada pl…

Sembarangan Aje Yek..eeee

Salam semua... Hahahaha sapo punya jiran la yg bt kejo mcmni ni? hahahahaha eeee selekehhh Tp kan,…

Selamat Tghri 17hb Nov

Salam semua... Ermm mesti kowang pelik masa masuk sini td kan? apa nak bt, layout lama tu hanya se…

Eee Sejuknyeee....

Salam semua... Eeee sejuknye kan malam ni, rasa mau selubung tutup muka rasanya, dh mandi pakai a…

Peminat Cilik 'Abin'

Salam semua... Akhirnya dpt jgk bertemu dgn si 'Abin' ni, selalu dngar dr Auntie Nana dia…

XTVT Hujung Minggu

Salam semua.. Smlm Ahad 15hb Nov, semua tau yg Lin pg tu bru sampai dr KL jam 4am, so mata dok ke…

Selamat Pagi 16hb Nov

Salam semua... Selamat pg bt semua, dh makan ke? sarapan apa pg ni? ermmm hrni Isnin mesti Monday …

Sana Sikit Sini Sikit

Salam semua... Alhamdulilah, rezki laut kan, dlm kerisauan dek hubby gi mancing tu, akhirnya pulan…

Rezki Laut..Ikan Besauuuu

Salam semua... Wwehuuuu ikan besauu tu, tahniah ye, tak sia2 mandi hujan hubby kata, syhhh now hub…

Jamuan Party Di Ukay Perdana

Salam semua.. Selamat pg di subuh hari, Lin bru je sampai dr KL ni, kemas2, cuci badan, nk tido,…

Aku Di KL...Hehehe :)

Salam semua... Selamat pg semua, mungkin masa kowang baca ni, Lin & anak2 sedang dlm perjalan…

'Baik-baik Ye Yang'

Salam semua... Monink monink, ermm kowang mesti tido lg ni, huhuhu pg ni bkn Lin buang tebiat bang…

Sejuknye Malam Ni Kan..

Salam semua.. Selamat malam, sejukknyee malam ni kan? angin sepoi2 bahasa, dgn hujan renyai2 cmni,…

Harini 13hb Nov..

Salam semua... Selamat pg yg ceria, cerah, gembira bt semua..amboiii tersenyum simpul pg2 ni yek, …

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج