عرض المشاركات من أبريل, 2013

BEN ASHAARI NIKAH LAGI.?

Assalamualaikum wbt.. Haaaa? aku pun macam tak percaya mulanya. Tak cukup satu, dapatnya dua…

BERANI BERNIAGA 2013'...

Assalamualaikum wbt.. Tahniah buat diri aku kerana Allah izinkan untuk aku masuk kelas menimba…

SAMSUNG S3 UNTUK SI 'DIA'.

Assalamualaikum wbt... Hurmm anak2 sekarang boleh dikatakan beruntung dan bertuahlah kan, nak …

APAM ICE CREAM CORNETTO

Assalamualikum wbt... Cute tak? comey kannn macam Kak Ton..muahahahaha.. Nak makan pun sayan…

KERUTUP CARU RESPI MAT GEBU

Assalamualailkum wbt.. Hari2 mau masak, hari2 mau fikir masak apa, sampai dah buntu tak tau na…

SIMPLY SITI DERMAGIC

Assalamualaikum wbt... Memang sebelum ni tak pernah lagi cuba produk SS ni kecuali lipstick di…

I LOVE WHO I AM.

Assalamualaikum wbt... Hey you !! Yes you. Stop being unhappy with yourself. You are perfect…

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج