عرض المشاركات من مايو, ٢٠١٠

Sesekali JANGAN!

Jangan Ada Benci Artist:  Casey Andainya ada di antara kita nanti Berubah hala serta janji Janga…

Bermula rutin sibuk...

Salam semua... Hai hai hai..tgh buat apa tu? wah2 tgh mendobi baju ke? maklum le bru pulang dr be…

Che Ahmad Hoi Hoi Hoi..!

Salam semua... Selamat sejahtera buat semua, wah cuti-cuti nie bt apa tuh? kemana dan di mana k…

Nak jugak test..hehehe

Salam semua.. Hahahaha kekekeke muahahahaha..gelak le gelak.. Mulaweii itu kah aku?? apakah beg…

Pertama kali alaminya..

Salam semua... Adeii tak pernah terjadi selama bawak kete tiba2 tayar pancit di tengah jalan..hu…

Niat hati nak pergi TAPI....

Salam semua... Huhuhuhu camne la boleh sama date ni, adeii itu la, setiap apa yg di rancang tapi…

Treatment kali ke-2

Salam semua.. Hello...siapa di sana, saya di sini..kekekeke... Yuhuuu buat apa tu ha? dok skoden…

Ikan 3 rasa Mat Gebu.

Salam semua... Ermmm yummy..aduii liurnya tengok ikan tu kan, sedapnya..ye ke sedap, mana kowang…

Andartu Terlampau !

Salam semua... Pagi ni bkk je TV ada plk cite di sebalik tabir 'Andartu Terlampau'..filem…

Afundi SHAHIR10 ke 32999..

Salam semua... Malam ni lintas langsung Final Akademi Fantasi musim ke-8..so jgn lupa saksikan da…

Air longan sejuk + panas

Salam semua.. Selamat berhujung minggu buat semua, pekabar semua? baik2 ka? moga2 sihat dan ceri…

Antara JEM dan AKU.

Salam semua.. Hahaha sengal je kan, suke le...:p Betul ke ejaan tu, jem ke jam ke? hurmmm ala ja…

Melawat kawasan..

Salam semua.. Kekekeke harini masa untuk melawat hospital kawasan, hehehehe sbbnya ntah cmne pl…

تحميل المزيد من المشاركات
لم يتم العثور على أي نتائج