Thursday, May 27, 2010

Pertama kali alaminya..

BY Sis Lin IN No comments



Salam semua...

Adeii tak pernah terjadi selama bawak kete tiba2 tayar pancit di tengah jalan..huss semangat nasib berdua dgn kawan Lin,Ana tu, kalau la Lin sorg mau aku nangis dalam kete tu..huhuhuhu Yangg tolonggggg! hehehe.
Sebenarnya mcmni, pagi td Lin nak ke rumah mak amik baju kawan Lin yg dah siap jahit tu, so ajak Ana, lagi pun dia nak potong baju dia, dr rumah Lin terus gerak, dr mula keluar ke jalanraya, Lin dah rasa bergegar lain macam, ingat kan sbb pintu klip Lin tu, so diamkan aje la, tiba2 jln jem kt Angsana tu, ada la hamba Allah naik kete tu bgtau melalui isyarat tangan yg tayar Lin pancit, laaaaa gelabah juga di buatnya kita berdua, mana nak cari kedai pagi2 nie..huhuhu
So amik jalan atas, terus masuk ke BBU sana, pusing2 nsb la ada budak2 kedai tayar tu yg dok kt luar, tp kedainya belum bkk, mntk tolong dia tukarkan sekali tgk apa yg buat pancit, alhamdulilah nak budak tu tolong, ermm rupanya ada dawai besi ampaian tercucuk, skli 2 plk tu berlobang, ptut la kempis terus, so kena la tampal, selamat akhirnya..
Dah siap kitaorg terus gerak ke rumah mak Lin, hantar je baju Ana tu, sementara tggu mak jahit, Lin gan Ana pi sarapan jap kt Pasar Kg Melayu tu, makan apa lagi kalau bukan laksa Johor, tgk le tu, Ana makan x toleh kiri kanan makan mee soto..heheheheh
Perut dh kenyang so terus le balik semula ke rumah mak amik baju, pastu teringat plk anak Lin,Amat nak kompang, dh berbuih2 mulut dia sebut, kesian plk, mana la nak cari ekk....
*bersambung...kekekeke tungguuuuuuuuuu


P/S: Balik drrumah mak  mcm balik dr kebun sayur, mcm2 sayur ulam mak bagi..hehehehehe

With Love

0 Orang Komen:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..