Monday, May 10, 2010

W.A.J.A.H

BY Sis Lin IN 6 comments


Salam semua...

Hahahaah sengall betul le, muahahahha sila jgn tutup ini blog, ini bukan iklan nuffnang tapi sekadar hiasan ajek..hahahahaha..
'Milik siapakah gadis ini'..kekeke milik En.Sabar okay! sudah berpunya, just married, :p
Ala sajo2 nak bikin poyo jap kat blog sendiri, juga sajo2 je nak bikin panas sekejap, opsss tp Lin tak jual tudung yek, itu semua koleksi saya sendiri ok!...noted..
So kowang layan je ler..agak2 seminggu leh tahan tak en3 nie..hahahahahahahaha...
Ado tak yg meluat?.."Ada aku kesah"?? hahahahahaaha



P/S: Tu baru sikit..kang kalau masuk semua..penuh satu page ni kang WAJAH aku..kakakakakah


With Love

6 comments:

  1. guna tagline baru... BLOG AKU WAJAH AKU :p

    ReplyDelete
  2. tu kak lin sorang ka dgn adek2 tu.. hehe..

    ReplyDelete
  3. Salam sis....
    Haha..inilah gambar yang paling menarik sy tengok.


    1 tapi lain-lain.

    ReplyDelete
  4. lelong tuudung eh kak :p

    ReplyDelete
  5. boleh jadi iklan tudung ni :))

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..