Friday, May 21, 2010

Antara JEM dan AKU.

BY Sis Lin IN 6 comments



Salam semua..

Hahaha sengal je kan, suke le...:p
Betul ke ejaan tu, jem ke jam ke? hurmmm ala janji bunyinya sama je le yek..jem or jam maksudnya traffic jam,kesesakan lalu lintas, ermm hari2 Lin dok ngadap sesak je time nak amik anak,Yana balik sekolah, bak kata pepatah ala bisa tegal biasa dh kat situ, x kowser nak pon sana pin sini, tin sana tin sini..malasss
Ntah nape banyak sangat kete time nak balik sekolah tu, jalannya buzi, tambah2 jem kalau hujan, yg mana amik anaknya, yg ada dr balik keje lalu Nusa Idaman tu, pheww pokoknya sana sini ada simpang mesti jem ler, so dr dok tunggu dan menunggu tu, kita posing ala2 meluat gitu, kasi tongkat dagu bermasaalah besar..hahahaha..*sila muntah*
Ala takde sapa pandang pong, dok verangan sesuka hati je le kt dalam tu, kalo owang pandang pun, buat tak tahu je le, tak kisah le, janji ikut suka hati kita le nak amik gambo ke apa ke, ada aku kesah!..hahahaha
Selagi boleh posing, selagi orang menyampah, lagi banyak aku nak tangkap gambo..hahahahaha



P/S: Saje nak tayang 'tahi lalat' yg semakin banyak dan 'idup' kat muka tuh..issshh cmne ek nak ilangkan tuh? huhuhu..

With Love

6 comments:

  1. lor klu ko x cakap mmg ako x pasan pun tahi lalat tu idup..

    eh ko kasi sembur ridsect sket supaya lalat tu mati n x berak merata2 kat muka ko :p

    ReplyDelete
  2. Ret: sabo je le aku..itu tahi nyamuk le..ni tahi lalat le..mengooong le ko..huhuhuhu

    ReplyDelete
  3. hehe best.. tergolak aku baca komen retna..

    kak lin.. org tua kata, banyak berangan banyak tahi lalat..

    kak lin ada lesen motor? haa tips utk buang boring jem ka jam tu, naik motor amek budak² hehe.. best ape..

    ReplyDelete
  4. KB: heheh kita tanya betul2 le,cmne nk ilang tahi lalat...ada ka ridsect..huhuhu
    sis xde lesen motor le,kang ada masuk longkang kang..huhuhu

    ReplyDelete
  5. walla,tahi lalat menggoda..huhu :)

    ReplyDelete
  6. Chegu Along: hehehe..manyak sangat bkn mengoda tp huduh muka..dok lekat hitam2 tuh..

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..