Sunday, April 14, 2013

DULU KERAS, SEKARANG MENGERAS.?

BY Sis Lin IN , 7 comments

Assalamualaikum wbt..

Apablia Suami Isteri Sudah Meningkat Umur 

1. Dulu, kalau nak membaca, dari jauh pun boleh baca.
Sekarang dekat-dekat tak nampak. Kena jauh-jauh sikit.


2. Dulu, masa tidur menghadap muka rapat-rapat. 
Sekarang berlaga punggung sahaja. Itu pun dah kira rapat sangat.


4. Dulu, pakai baju mesti sama-sama warna, sama design, sama brand,sedondon. Macam boria pun ada.
Sekarang, "Asal kau ada baju nak pakai cukuplah.


4. Dulu, hebat .... sebulan sampai 12 kali...
Sekarang, kalau dapat 12 bulan sekali pun, kira bersyukur la tu ...


5. Dulu, menunggu pun dah keras ....
Sekarang, menunggu bila dia nak keras ...


6. Dulu, isteri nak tidur pakai shorts pun tak boleh, suruh bukak, jangan pakai apa-apa.
Sekarang, isteri nak tidur berkemban pun kena suruh buka juga ... 
"Pakai baju yang senonoh sikit tak boleh ke ...?"

Baca dan diam2! Sumber dari Pakar Diari Hati..



Hahahaha ini wajah lakaran TUA aku tahun 2045..adeii still maintain cute kannn...
Gelak le kowang,hahahahaha...




P/S: Tua mengejar kita, jangan leka dengan urusan dunia..*peringatan buat diri sendiri..


7 comments:

  1. Dulu, menunggu pun dah keras ....
    Sekarang, menunggu bila dia nak keras ...hahahaha..

    Ini paling tak tahan nak gelak..

    ReplyDelete
  2. heeee..mmg gelak sakan..ada betul juga....:-) cute dgn senyuman

    ReplyDelete
  3. Kalau masuk pertandingan Ratu Warga Emas, ada harapan menang ni... :D

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..