Lagi 1hr Mau Raya..

salam semua...

Selamat pg yg cerah, terang, dan dingin bt semua, apa kabar? ye la cuaca x menentu kan, mesti ramai yg x sihat kan? sian..jgn lupa makan ubat, byk2 rehat ye, kang tak boleh Raya la plk..heheheh
Diam x diam dh nk Raya lagi, tp kli ni kita sambut Raya Aidiladha@Korban@Haji, cuma lagi 2hr je lagi kan? korang cmne? dh bt kuih ke? ada yg dh sibuk operasi kt dapo tu, dh sibuk nk beli itu beli ini kan? ermmmm Lin? rasanya kuih2 tu order je kot, :) klu yg lain2 tu bt sendiri, ala mana yg sempat je, bt ala kadar janji ada kan...
Ok la, pg ni korang makan apa? hrni Lin rasa nk pi pekena teh tarik la, lama x minum teh tarik selalu Lin order NesO, mmg tau teh tarik tu x elok utk kesihatan, tp bkn selalu, skli skla je la, cuma nk makan apa masih dok fikir ni, anak2 pun ni ajak pi sarapan luar, asyik makan masak rumah je katanya, ewah2 bkn main lagi yek..main order je kan...huh! nasib nak bagi makan tu.. :p..yok sarapan yok...huahuahuahua



P/S: Ermm cmne ni..adeiii nk bt cmne ek? eeee nk ckp cmne ni, OMG... :(


Lagi 1hr Mau Raya.. Lagi 1hr Mau Raya.. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, November 25, 2009 Rating: 5

3 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.