Mee Goreng 'kosong'

Assalamualaikum wbt...

Nak kata mee goreng bujang tapi dah kahwin, nak kata mee goreng mamak, nampak macam mee goreng kampung, ermmm sebab tu Lin panggil mee goreng 'kosong'..ye la, kosong! sebab takde apa2 bahan pun dalam itu mee goreng..ada nampakkkk?
Bukan malas atau jimat, tapi anak2 yang mintak , diorang kata 'mak, goreng mee goreng jangan letak apa2, telur je tau!'..haaaaa baca tu, kan dah kata, kosong ok!
Taugeh takde, sawi lagi le tak nampak, fishball pun langsung hilang..lat2 hanya telur dan perencah aje yang Lin tumiskan..he he he


Tapi kalau nak tau, Lin tak makan pun, cuma rasa waktu masak tu je, sebab tak reti makan mee ala2 'bogel' tu..huhuhu rasa tekak ni seksi nak telan...huhuhu apsal yek! because i like taugeh..HA HA HA HA



P/S: Bila lah rajin nak melipat baju ni....dah setimbun macam gunung berapi nak meletus je gayanya tu...arghhhh esok2 kan bolehhh kan kan kan...:p


With Love
Mee Goreng 'kosong' Mee Goreng 'kosong' Reviewed by Sis Lin on Thursday, June 23, 2011 Rating: 5

2 comments:

  1. sis...he..he..sama macam anak2 mas....goreng mee , kuewtiaw @ bihun..nak kosong gitu jerk....macam2 kan bebudak ni...

    ReplyDelete
  2. Mas: o ye ke...anak2 skrg ni ntah zat mana nak masuk dlm badan..semuanya tak nak..sayur pun susah nak makan kan...huhuhu

    yg mak2 ni ...layannnnnnn

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.