Saturday, June 11, 2011

Kakak VS Adik

BY Sis Lin IN , 26 comments

Assalamualaikum wbt..

Peninggg bila time sekolah semua anak2 ada kat rumah, tapi bila takde, sepi sunyi pulak..adeiiii
Bukannya apa, masing2 dengan karenah dan xtvt masing2, yang sorang begini, yang sorang begitu, yang sorang lagi macam tu..aduhh. ni baru 3 orang, kalau 5,6,7 orang?? mau separuh dan hampir pitam di buatnya nak melayan...hu hu hu
Meh sini nak cerita apa yang membezakan kedua anak pompuan Lin ni..huhuhu. Boleh naik darah tinggi di buatnya! bukannya apa, sekadar nak berkongsi aja..kot2 kowang ada pengalaman sama mcam Lin ni..


Ni kakak, Nurul Nastasea,anak sulung Lin. Kakak ni suka nengok cite Korea, kalau dah bukak dvd tu, kowang jangan harap le nak tengok cite lain, sampai ayah dia pun naik buhsan!. Adik2nya? ermmm nak tak nak layannn..
Peliknya tu, kalau nak tengok, nak cari hero yang hencem, kalau gelap tak nak! ha ha ha lawak sungguh kan, belum apa2 dah pandai memilih, kang dapat yang 'ireng' baru ko tau!..kekekeke
Tahun ni nak amik SPM tapi 'buat bodo' jek kan..dia kata 'relax la Mak, kakak tau la, Mak doakan kakak je ok'..aduhhh peninggggg peningggg...


Haa yang ni Adik, Nurul Nazryyana,dia memang cool je orangnya, suka mengalah dengan kakaknya, tapi tak selalunya menang! he he he, kalau kakaknya tu suka tengok cite Korea, si adik ni suka tengok cite Indonesia..ha ha ha
Jauh bebeno Korea dengan Indonesia, kalau kakak suka tengok hero hencem tapi adiknya ni suka tengok heroin Indonesia tu lawo2, haaa baru betul..he he he ermmm sebab mungkin adik ni suka nengok gaya dan style heroin dalam cite Indonesia tu pandai bergaya, pasal tu lah dia suka, dia pun suka melawa..ha ha ha
Tahun ni adik amik PMR, pun sama jugak dengan kakaknya, buat tak tahu jek..kalau tanya dia, nanti dia jawab 'Mak dulu pun tak selalu baca buku gak, atok yang cakap!' erkkkkk aiyoooo atok dia ni memang tau!

Alahai anak2 sekarang, nak belajar pun kena suruh tapi kita tak boleh nak paksa, nanti jadi stress, asalkan mereka tau apa yang mereka buat dan tahu nak buat, dah le, janji jangan hampakan harapan orang tua, tak mintak banyak pun, cukup sekadar berjaya dan lulus, itupun dah bersyukur sangat2...kan?




P/S: Anak bujang Lin? ermmm banyak nak kena komen, tapi anak lelaki kan, jauh beza dengan anak pompuan.. :)


With Love

26 comments:

  1. comelnye anak2 gadis k.lin..hehe ;)

    ReplyDelete
  2. kikikiki...gelihati mas baca n3 sis ni...
    memang anak2.....macam2 karenahnya kan....
    anak2 mas pun gitu...kadang2 suka dengan ragam diaorang..kadang2 panas juga hati ni...
    sabooo jerk la...

    hmmm....anak2 dara sis tu dah nampak macam kembar jerk..
    siadik memang nampak pandai bergaya...

    ReplyDelete
  3. Cik IIla: he he he makasehh....mak dia cantik tak? miahahahahaha

    ReplyDelete
  4. Mas: huhhu tu bru 2 org anak dara Mas..agaknya kalau org yg sampai 4,5 org pompuan semua..mesti feninggg melayan karenah masing2 kan..hu hu hu

    ReplyDelete
  5. order valium valium drug dependence - cheap valium sale

    ReplyDelete
  6. zolpidem tartrate 5mg tab zolpidem tartrate teva 10mg - zolpidem tart er 6.25 mg tab

    ReplyDelete
  7. diazepam 5mg diazepam dosage forms - diazepam online shop

    ReplyDelete
  8. buy generic ativan ativan dosage mg - ativan withdrawal and dizziness

    ReplyDelete
  9. buy zolpidem zolpidem expiration - side effects of zolpidem sleeping pills

    ReplyDelete
  10. ambien zolpidem zolpidem tartrate generic ambien - zolpidem 10 mg filmomhulde tablet medicijnen

    ReplyDelete
  11. buy diazepam generic valium 10mg of diazepam - cheap diazepam online

    ReplyDelete
  12. xanax antidepressant do generic xanax look like - xanax buy online

    ReplyDelete
  13. cheap generic ativan ativan dosage wiki - ativan long does last

    ReplyDelete
  14. buy cheap xanax xanax withdrawal from . 25 mg - xanax constipation

    ReplyDelete
  15. order carisoprodol online carisoprodol a narcotic - soma hair drug test

    ReplyDelete
  16. buy soma generic soma called - buy soma drug

    ReplyDelete
  17. soma muscle carisoprodol 350mg tablets price - carisoprodol mg

    ReplyDelete
  18. buy generic valium online diazepam valium vs xanax - diazepam good valium

    ReplyDelete
  19. buy ambien online ambien and alcohol symptoms - generic drug for ambien

    ReplyDelete
  20. buy cheap ambien ambien overdose pregnancy - ambien online pharmacy no prescription

    ReplyDelete
  21. valium without prescription valium for social anxiety disorder - 10mg valium erowid

    ReplyDelete
  22. buy carisoprodol online carisoprodol 125mg - buy watson soma online

    ReplyDelete
  23. buy valium from india buy generic valium uk - generic names for valium

    ReplyDelete
  24. buy soma online buy-soma.com - carisoprodol 350 mg and xanax

    ReplyDelete
  25. valium price valium 50 mg - valium pediatric dose

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..