Aku bukan 'Badang!'

Assalamualaikum wbt...

Besarkannnn? memang besar tahap gaban punya beca ni, 1st time tengok beca besar ni, tu pun kebetulan waktu balik dari KL semalam, Kasawari bawak ikut jalan Melaka lama dan terpandang le beca besar ni, apalagi masing2 memang giler bergambo, jadi tanpa segan silu kitaorang berkenti dan baik punya posing kat situ..ha ha ha
'ada aku kesah!'..ha ha ha ha
Gambar kredit cilok dari album Kasawari..


Erghhh adeiii tolakkkkk tolakkkkk...sampai keluar buasir pun takakan bergerak punya beca tu..ha ha ha ha
agak2 kowang kalau badang yang tolak, boleh gerak ke?ermmmm


Tengok tayar dia, besar kan, besar dia dan tinggi dia dari Lin yang sedia tinggi ni..he he he


Suka gambo ni, rasa sangat kurusss dan sangat kecik je kita..ha ha ha *sebab beca tu besar! :p



P/S: Yang penting..mee bandung 'muar' tu memang best powerrrrrrr!

With Love
Aku bukan 'Badang!' Aku bukan 'Badang!' Reviewed by Sis Lin on Monday, June 20, 2011 Rating: 5

No comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.