Nasib baik hujan!

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulilah nasib baik hujan, so kena tutup lappy dan juga berukband sebab petir kilat dan guruh yang kuat tadi...he he he
Kalau tidak kerana hujan, rasanya tak siap juga Lin melipat kain baju yang dah penuh sebakul selama 4 hari tu..phewwww lega rasanya... :)
Kenapa ek, banyak2 kerja rumah kan, lipat kain baju le yang palaing malas sekali nak buat??? rasanya biarlah mencuci ke, menggosok ke dari melipat tu..huhuhu
Naik kematu duduk 1 jam melipat tau! tapi sebenarnya ikut MOOD, kalau datang angin rajin kan, angkat je dari ampaian terus lipat, tu lagi fresh! 'kain tengah garing' owang kata..he he he
Tapi kalau dah malassssssss....jadi macam aku le..silap2 seminggu pun tak lipat tau! 'ada aku kesah!'.. :p


Kita tak suka owang lain lipat kain baju kita, kalau ada bibik je kita kasi dia lipat, ye lah sebab kita dah bayar kan..kena le bagi dia lipat! he he he he...



P/S: Baru habis sebakul..kat luar penuh 1 ampaian lagi..aduhhhhhhhh! bila nak habis ni????? Bogel je le..ha ha ha...

With Love

2 comments:

  1. banyaknya baju untuk lipat :)

    ReplyDelete
  2. Ken: he he tau xpe..duduk rumah 5orang tapi lipat kain macam 10 orang..hehehehhehe

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com