Update!! Cite Raya Ke-3


Salam semua...

Ermmm nk cite pun dh lupa..hahahahahha, tu le lmbt sngt masuk en3 ni,hehehehhe
Ok, sebenarnya, Raya ke-3 ni mmg hari yg tak rancang nak kemana, asalnye Kak Ct pelawa ajak ke rumah Mat Gebu tp terpaksa Lin tolak walaupun dok kelat2 je muka,hu hu hu..sbbnya Pak Ngah Lin dr Perak tu turun ke JB dtg beraya ke rumah Mak, mlm smlmnye dh sampai, jdnye tak sedap lak plk nak tggl tak beraya dgn mereka sbb tghri tu nak ke rumah Pak Itam lak kt Yong Peng dan teus nak ke Muar rumah Pak Sedara sebelah arwah Abah...
Smpai sana, semua Pakcik2 Lin dh kumpul, cuma 2org je yg takde, biase le pilot mana de coti nak beraya..hu hu hu..Nasib jgk hr ke Muar tu jln x jem, kurengg le sikit, bkn takde langsung cuma gerak2 khas je gitu..hehehehehe..
Ptg dlm pkl 5lebih pm gitu bru sampai rumah, anak sedara Hubby dr KL dh col, dh sampai kt rumah, nsb jgk ada si Naz tu, so dia dh bt air hidang dulu sementara Lin sampai rumah, mlm nya baru le kitaorg kluar mkn, Lin bg pekena lak Nasi Ayam Penyet kt LC Catering, sbbnye derang ni tak pernah mkn, so apa macam???..



P/S: Dah ramai2 baru le suasana Raya terasa..hu hu hu...dam dam dum, bunyi mercun..hehehehe

Update!! Cite Raya Ke-3 Update!! Cite Raya Ke-3 Reviewed by Sis Lin on Friday, September 25, 2009 Rating: 5

1 comment:

  1. pelawaan kak ct terpaksa ditolak pada kasawari.. nasib lin tak ikut.. kalau tak tak puas makan udang lomak nonas tu.. ha ha.

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.