Header Ads


Baju Melayu @ Baju Hujan?


Salam semua...

Salam 11 Ramadhan bt semua..waduh2 cepatnye udah 11 hari ya kita berpuasa, hehehe ckp indon lak pg ni....
Ok cmne hrni?, mesti pg ni ramai yg dok bercerita harga minyak petrol naik, kan? ala, adat le satu perubahan dlm hidup kan? cuma kena bt pilihan yg bijak dn guna budget mana yg perlu je nk isi tu..betul x? tp pg ni tak moh cite pasal minyak tp Lin nk cite pasal baju melayu edisi baru ni...skli td terpandang terbaca kt Utusan, terus gelak2 Lin sorg2...hahahahahah
Agak2 ada ke yg nak pakai tu? tgk tu siap ada hood atau penutup kepala ko...hehehehe
Mudah gak tu klu kot2 hujan kan, boleh la gunakan tu, tp mmg kelakar le skli pandang,muahahahahaha..
Macam2 dh di tranformasi yek, dengar nye kan, ada baju ala2 Michael Jackson, cmne lak la fesyennye tu..hurmmmm..



P/S: Sapa2 yg nak order dn tempah sila ke butik Dzull de Classique di Jalan Besar, Kajang.


6 comments:

  1. lama - lama nanti hilang la identiti kemelayuan.

    ReplyDelete
  2. agak2 baju tu guna kain ker plastik..

    ReplyDelete
  3. Ni baju dari spesis mane ni sis..
    Tak macam baju melayu dah tu hehe

    ReplyDelete
  4. hahaha. nakal la... persediaan awal sblm ujan. bagus tul! keke

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.