Tahniah Shaizhar & Nazuha.

Assalamualaikum wbt...

Alhamdulilah syukur kepada Allah akhirnya Shaizhar & Nazuha (Geng KAMIE) bakal disatukan, Lin tumpang gembira bila pertama kali dapat khabar berita gembira ini, terlalu banyak dugaan dan cubaan yang mereka rintangi dan tempuhi tapi akhirnya insya'allah dengan izinNya mereka bakal dinikahkan dan moga semuanya akan berjalan lancar seperti yang di rancang..
'Shai aku doakan moga semuanya selamat dan ko kena banyak2 bersabar dan bertenang ye, lagi dah dekat2 tarikhnya, lagi debaran tu semakin terasa kan? so banyak2 berdoa kepadaNya ok'...



Sangat kreatif kad kawinnya, kad animasi ala2 simbol 'Blogger' diatasnya...kannnnn sebab masing2 pun bergelar blogger :)
Insya''allh tiada aral melintang aku akan pastikan aku hadir di majlis ko Shai...:)




P/S: Bulan Nov bulan 'mengawan' ek..banyaknya jemputan kawin huhuhu


5 تعليقات

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. cuti sekolah ni memang bulan mengawan...tahniah kepada shai & nazuha...:)

    ردحذف
  2. Lieynanilaz: Kann, adik sis pun bulan 11 juga nak kahwin..hehehehe

    ردحذف
  3. cantiknyaaa kad abg shai. kretif. byk jemputan. lagi2 11.11.11 smua org berebut tarikh.

    ردحذف
  4. Cha: Kreatifkan...mmg btk jemputan kawin ni Cha..klu x adik sis pun amik date 11.11 tu tp ada masaalahkadi so tkr ke 20.11 plk...hehehhe :)

    Nnnti turun la JB Cha 20.11, sis jemput nnti ye :)

    ردحذف
  5. Terima Kasih kak 'lin' jangan lupa dtg awal tau.. buat la wakenabeb... i suka... ha ha ha...

    semoga geng k.a.m.i.e akan dapat bersatu kembali pada 11.11.11

    dtg tau tau.... dtg ye.. bawa budak2 tue. kasi ponteng je. ha ha ha

    ye la.. unik kan kad tue... 'hak cipta terpelihar' di larang tiru ..

    ردحذف

إرسال تعليق

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment