WORDLESS WEDNESDAY - DAGING MASAK KICAP PEDAS

WORDLESS WEDNESDAY - DAGING MASAK KICAP PEDAS | MENU beberapa hari lepas yang jadi perhatian dalam rumah ni hahaha.. sebabnya memasing agak 'jakun' time makan. Jarang sekali Sis masak daging kicap pedas yang pekat dan sedap sebegini, so masa makan, baik Suami atau anak semua tak habis kata 'lembutnya, sedapnya, nanti masak macam ni lagi Mak' hahahaha..

Alhamdulilah, resepinya Sis guna pakai je macam resepi Ayam Masak Kicap Pedas tu, cuma tukarkan kepada daging, dan di reneh agak lama, tu pasal laaa kuahnya pekat dan dagingnya lembut.. 

Daging Masak Kicap Pedas

Daging Masak Kicap Pedas


P/S: Harini menu kita masak Asam Pedas Tetel.. pun atas permintaan 'sesaorang' hehehehe.. 

5 تعليقات

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. uih sedap ni kak, kene sangat la makan dengan sayur kacang yang goreng biasa gitu

    ردحذف
  2. laju menuju ke link ayam kicap tu pulak..nak curi resepi

    ردحذف
  3. Menyelerakan betul daging masak kicap sislin. Lama gak tak makan daging ni. Masak kicap semestinya sedap!

    ردحذف
  4. Alaaaa....sedapnyaaa....nak cari daging yang buat steak tu la..lembut skit..atau guna daging batang pinang je...

    ردحذف
  5. Datang tengok memalam, laparrr lah pulakkkk!!!!!!

    ردحذف

إرسال تعليق

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment