WORDLESS WEDNESDAY - MEE REBUS

WORDLESS WEDNESDAY - MEE REBUS | KORANG suka makan Mee Rebus? Sis suka makan cuma kekadang tu bila makan, ada jer yang tak kena. Kadang rasanya, kadang kepekatan kuahnya, dan kadang tu macam bukan Mee Rebus!. 

Dan baru-baru ni, Sis mencuba makan di KMR (King Mee Rebus) di Kota Masai. Alhamdulilah ini kali walau nampak biasa-biasa tapi rasanya sedap! Kawan Sis pun kata begitu. Korang nak cuba boleh waze je King Mee Rebus Kota Masai ook. 

Mee Rebus

Mee Rebus

Mee Rebus


P/S : Maaf blog sepi jap, admin di luar kawasan .. up guna phone jer ni, lupa bawa laptop.. 

16 تعليقات

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Nampak ke-king-annya. Mee Rebus ni kalau tak pandai buat kuahnya, memang jadi serba tak kena.

    ردحذف
  2. nampak pekat kuah nya tu...sedap tak?

    ردحذف
    الردود
    1. Sedap, alhamdulilah kuah pekat memang rasa pun sedap...

      حذف
  3. Waahhh... nampak menarik. Telur rebus sebiji

    ردحذف
    الردود
    1. Kannnn, sedap pulak tu, makan dengan lada hijau...

      حذف
  4. Ni kuah dh nmpk pekat dh mcm mi rebus hj wahid... Ok next time bole try

    ردحذف
    الردود
    1. Yaa Ret, rasa tu sama, nanti datang JB boleh cuba makan yaaa

      حذف
  5. Tengok plak lepas balik kerja, terus rasa nak mencari sekitar rumah. Tapi tu lah, mesti ada yang tak kena ngan tekak kan

    ردحذف
  6. Dulu2 kalau ke Angsana, memang cari mi rebus kat bawah tu

    ردحذف
    الردود
    1. Sama Saya Wak, now dah ada dekat dengan rumah, sedap pun ya, so takyah ke angsana hehehe

      حذف
  7. sedapnya, kalau dekat sini mana nak jumpa yg sedap kak. Kalau ada pun susah nak jumpa kak oi

    ردحذف
    الردود
    1. Jangan kata tempat ko Dana, sini pun susah nak dapat yang sedap...

      حذف
  8. Sedapnya mee rebus..lama dah x makan...

    ردحذف

إرسال تعليق

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment