LIRIK LAGU KELENTANG KELENTONG - HAEL HUSAINI

LIRIK LAGU KELENTANG KELENTONG - HAEL HUSAINI | TADI siang tengahari bukak radio terdengar lagu ni, si anak bujang kemain menyanyi lagi, lepas tu tadi petang ehhh dengar lagi lagu ni.. ingat ke penyanyi biasa-biasa je yang duk nyanyi, kesahnya suara Hael Husaini ya hehehe.. 

Artis : Hael Husaini
Composer : Hael Husaini & Ezra Kong

Lirik Lagu Kelentang Kelentong - Hael Husaini

Lirik Lagu Kelentang Kelentong - Hael Husaini

Siang malam tidur aku tak lena
Makin lama makin rindu padanya
Oh rindu rindu manja

Boleh jumpa buat apa nak tunda
Tunda tunda bila masa nak jumpa
Oh rindu rindu gila

Isnin selasa rabu khamis jumaat sabtu ahad

Ayuh sayang kita bersua
Ayuh kita kelentang kelenting kelentang kelentong
Ala lali lale
Ayuh sayang kita bersua
Ayuh kita kelentang kelenting kelentang kelentong
ala lali lale

Bukan mahu ganggu engkau bekerja
Tapi teringin juga kau merasa
Oh rindu rindu gila
Kata tak mahu tapi hatiku mahu
Kau patut tahu apa yang aku mahu
Dekat sama kamu

Isnin selasa rabu khamis jumaat sabtu ahad

Ayuh sayang kita bersua
Ayuh kita kelentang kelenting kelentang kelentong
Ala lali lale
Ayuh sayang kita bersua
Ayuh kita kelentang kelenting kelentang kelentong
Ala lali lale

Punya lama kita berpisah kan dah boleh Bersua

Ayuh sayang kita bersua
Ayuh kita kelentang kelenting kelentang kelentong
Ala lali lale
Ayuh sayang kita bersua
Ayuh kita kelentang kelenting kelentang kelentong
Ala lali lale



P/S: Sambil dengar, sambil kelentang kelentong Sis ko kat dapo hahahaha.. 

6 تعليقات

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. ternampak dekat tiktok lepas tu eh dok teringat2 lirik yang kelentang kelentung tu je hahahha

    ردحذف
    الردود
    1. Hahaha kann, sekali dengar terus terngiang-ngiang pulak hahaha

      حذف
  2. Kejap lagi time rehat nak dengar lah. Tengah kerja ni boleh tengok video bisu jer. Kih3.

    ردحذف
  3. Wahh... lagu macam ni pun kelentang kelentong yea Hael. Lagu pengantin ada tak sis?

    ردحذف
    الردود
    1. Hahahahaha kannn buat lagu apa pun semuanya sedap di dengor...
      Lagu pengantin hujung bulan hahahaha

      حذف

إرسال تعليق

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment