Hepi Bufday DIR...


Salam semua...
'Selamat Hari Jadi''Selamat Hari Jadi'Selamat Hari Jadi Dir''Selamat Hari Jadi'...
Hepi Bufday Dir,semuga d panjangkn umur,d murahkan rezki,bhgia sepanjang masa,dn yg penting cepat2 le kawin tu yer....
Dir..Perkenalan kita hanya di cyber,x ku duga berterusan akhirnye,dr suara hingga bertentang mata,rupanye engkau pemalu orang nye...

Dir..Punya janggut berkaca mata,tinggi lampai kurus orgnye,ingt kan bujang teruna gayanye,rupanye sudah berpunyeee....

Dir..Anak yg rajin lg kuat bekerja,sopan dn hormat dgn org tua,klu korang nk mkn air tngn maknye,dtg la ke Restoran Man Janggut di Johor Jaya..

Dir..Thn demi thn silih berganti,dr mula kenalan hingga kini,cuma 1 soalan yg nk tnye lagi ni,bila lagi nk KAWIN ni???..keh3
:flower:


P/S:Terima kasih Dir bt segalanye..kerana Dir yg memahami segala....
Hepi Bufday DIR... Hepi Bufday DIR... Reviewed by Sis Lin on Sunday, January 18, 2009 Rating: 5

6 comments:

  1. wah! pandai nya lin mereka. kekeke

    ReplyDelete
  2. alahai.. nak kene jawab ke pantun tu??? erkkk.. dir torei eh..

    pagi2 dah kene bangun,
    nak kene tinggalkan tidur lena
    wahai sis yang anggun,
    kek pandannye mane???

    wahahahahahaha

    ni tok janggut yang ajar ni.. hahaha

    ReplyDelete
  3. Happy Birthday to Dir!! hehe

    ReplyDelete
  4. An-Wardrobe:Ala An,pantun ntah berapa kerat tu ntah,hentan je tuh...keh3

    ReplyDelete
  5. Dir:Wah2...jgn la paksa,sis mmg x reti dn x suke dgn kek pandan tuh...alalala..

    ReplyDelete
  6. Adry:Terima kasih ye Adry,sis ucap bg pihak Dir..keh3

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.