Friday, May 24, 2013

JAMU KOCOK KEMUT MUT.

BY Sis Lin IN , 2 comments

Assalamualaikum wbt..

"Rasa tidak ampuh lagi bila melayan suami, suami komplain sayang dah tak ketat lagi lah...jangan risau dan susah hati ada penawarnya....jom order 'JAMU KOCOK KEMUT' kakak ni cuba satu botol dulu baru tauu keniqmatannya...."

Ngeh ngeh ngeh...kalau cakap jamu semua pompuan tau, kalau sebut kemut tu, mata lelaki dok berpinar2 meleweng ke lain..:p *tau bebenoooo!
Okey2, aku tak nak tulis pepenjang, sebab kang lain di tulis, meleret ke lain pulak..hehehehe..
Kalau ada yang nak mencuba dan nak dapatkan info/pertanyaan boleh le kowang sms/PM/col kakak jamu tu ye..no hp tu ada kat botol jamu tu..



*pstt psssttt...taknak cuba ke awak? ;p





P/S: Kak Ton taknak cuba ke? lalalalalalalala


2 comments:

  1. "pasti mujarab!!!"

    hishhh.. orang bujang jangan nak menyampuk... hahahaha

    ReplyDelete
  2. Maximizing The house Theaters Entertainment Within the Time
    Regarding Need

    Also visit my website smalls

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..