Friday, August 04, 2017

YARRA XTRAC MOSTURISER

BY Sis Lin IN , , 8 comments

Assalamualaikum wbt ...


Mosturiser xtraC Yarra .
JIMAT kan kos penjagaan kulit dengan HASIL TERBAIK !

Perkenalkan XtraC Moisturiser ! Satu gabungan hebat yg lengkap bersama Sabun Scrub Yarra utk keperluan kulit anda .

XtraC Gel Moisturiser .
DIFORMULASI dari khasiat Vitamin C, Orange, Cucumber, HA, dan Aloevera.

1001 Kebaikan Untuk Kulit .
> Merawat kulit bermasalah
> Anti jerawat
> Memudarkan jeragat
> Memudarkan parut
> Mengecilkan pori²
> Menyerlahkan kecantikan kulit
> anti-aging, meremajakan kulit
> Merawat luka
> Menghalang sinar UV yang berlebihan
> Mencerahkan kulit
> Melicinkan dan menegangkan kulit
> Menghilangkan ruam, kudis, panau, kurap, kulit berminyak.
> Dan byk lagi, berkaitan dengan kulit .




Kini anda tak perlu lagi membazir utk sentiasa cantik & berseri .
Harga XtraC Yarra : 
100ml rm48 
50 ml rm31 .



atau
Wahtsapp 0143103252 .

Jangan duk ragu² was² , produk halal lulus KKM . 
Harga berpatutan .




P/S: Sangat berkesan, aku sendiri dah guna masuk yang ke-3 tiub ..


8 comments:

  1. bnyk produk sekarang ni .. hehehe rasa nak try jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak try tak ? Nanti Sis bg try @Lisa

      Delete
  2. tak pandai nak makeup2 ni..tapi gila tengok orang buat video make up...nampak MUA ramai gunakan Yarra ni kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn @SitiRohaida, femes dah Yarra ni, Sis pun menjual aja hehehe

      Delete
  3. assalamualaikum lin...lin bagus yer jenama ni...
    ** Mama Maszull

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waalaikumussalam Mama @Maszull...bagus Maa, meh laa cuba hehehe

      Delete
  4. Replies
    1. Yer @Azhafizah, jadi tarikan Mua pakai sekarang..

      Delete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..