PRODUK TERBARU DARI TASNEEM NATUREL, CF PATCH & SLEEP TIGHT PATCH

Sis Lin
4
PRODUK TERBARU DARI TASNEEM NATUREL, CF PATCH & SLEEP TIGHT PATCH | SEJAK dah ada cucu ni kan, segala macam produk Sis mula kenali. Zaman Sis membesarkan anak-anak, mana ada pelbagai produk macam zaman sekarang, paling tak pun, minyak YuYee aja laa Sis sapu pada anak. Tapi bila ada anak ni, bermacam produk laa yang Sis kenal dan gunakan pada cucu. 

Anak Sis pula jenis mudah terpengaruh dengan produk-produk yang bagus untuk anak, so terbaru ni Yana kata nak cuba produk keluaran terbaru Tasneem Naturel ni, CF-Patch & Sleep Tight Patch, produk ini adalah berkesan secara cepat untuk legakan selsema dan dapat bantu tidurkan anak. 

Produk Terbaru Dari Tasneem Naturel, CF Patch & Sleep Tight Patch

Kenapa memilih Tasneem Patchure?

Bayi yang masih kecil masih belum sesuai untuk diberi makan ubat. Solusi/produk lain yang berada di pasaran pula leceh dan kurang praktikal untuk ibu ayah yang sibuk. Di sinilah Tasneem Patchure dapat membantu.

Berita baiknya, memandangkan Malaysia menghadapi cuaca yang tidak menentu sejak akhir-akhir ni, Tasneem Naturel, jenama produk semula jadi untuk bayi bermurah hati ingin mengedarkan 5,000 Cough & Sleep patch secara percuma terbuka kepada seluruh rakyat Malaysia. Ianya sebagai langkah keprihatinan kepada ibu-ibu yang menghadapi anak yang batuk berpanjangan dan sukar untuk tidur malam. 

Banyak kebaikan dan manfaat jika korang gunakan CF Patch kepada anak korang. Dan mungkin ramai ibu-ibu juga baru tau akan produk ini dan belum pernah cuba lagi. So Sis kongsikan di sini kebaikkan dan manfaat yang baik apabila menggunakan CF Patch ini. 

Produk Terbaru Dari Tasneem Naturel, CF Patch & Sleep Tight Patch

Produk Terbaru Dari Tasneem Naturel, CF Patch & Sleep Tight Patch
Cara memakainya pun mudah. 

Kebaikan dan Manfaat CF Patch 
  • Atasi Batuk : Batuk yang berpanjangan pasti merisaukan kita sebagai ibu bapa, terkadang sampai anak tak boleh tidur malam dan ini amat merisaukan kita. Dengan pemakaian CF Patch ianya akan melegakan. 
  • Keringkan Hingus : Untuk anak-anak yang kecil/baby, mereka belum pandai nak menhembus hingus dan lendiran, so bagi melegakannya, gunakan CF Patch untuk singkirkan hingusan dengan sendirinya. 
  • Melancarkan Pernafasan : Bila tiada hingus, tiada lagi bendalir & tahi hidung yang menyumbatkan rongga pernafasan. Nafas pun jadi lega dan akan melenakan tidur si anak. 
  • Turunkan Suhu : Buat bayi yang selsema, batuk dan demam, selain makan ubat, CF Patch juga boleh menurunkan suhu panas anak-anak. Supaya kelegaan lebih cepat. 

Bahan-bahan aktif CF-Patch seperti Tendrilleaf & Chekiang Fritillary Bulb berupaya untuk bantu turunkan suhu panas tekak yang menjadi punca kepada batuk. Akar Indigowood & Whiteflower Hogfennel Root pula menjadikan tekak lebih selesa dan membebaskan kahak. Juga termasuklah Heartlef Houttuynia Herb sebagai penyahtoksin dalam badan. Pepperweed & Apricot Seed untuk bantu melancarkan & melegakan paru-paru.

Yang bagusnya, pelekat CT Patch ni tidak merengkakan bau pada baby so bila pakai tu, babay tak rasa pun bau-bau yang kurang menyenangkan dan membuat baby korang tidak selesa. 

Produk Terbaru Dari Tasneem Naturel, CF Patch & Sleep Tight Patch

Produk Terbaru Dari Tasneem Naturel, CF Patch & Sleep Tight Patch
Cara memakainya pun mudah juga dan selesa untuk anak. 

Kebaikkan dan Manfaat Sleep Tight Patch
  • Kitaran Tidur Yang Lebih Baik : Sleep Tight Patch dapat membantu anak-anak tidur dengan lebih teratur dan lena tanpa gangguan.
  • Tidur Yang Nyenyak : Tidur yang nyenyak sangat penting bagi kanak-kanak, ianya untuk tumbesaran dan mood bayi yang baik pada siang hari. 
  • Kurangkan Keresahan : Jika anak-anak tidak sihat, maka ianya boleh menjadi salah satu punca bayi enggan tidur, merengek dan meragam. Emosi dan mood bayi juga boleh terganggu.
  • Kurangkan Situasi Terbangun : Bayi yang kurang terbangun tengah malam,  dapat membantu masa berehat untuk ibu dan ayahnya. 

Bahan-bahan aktif Sleep Tight Patch seperti Thinleaf Milkwort & Silk Tree Albizia Bark dapat membantu meningkatkan kualiti tidur dan memori serta bertindak sebagai anti-depresi. Manakala Amber & Raw Dragon Tooth dapat menenangkan saraf, melancarkan peredaran darah dan mengurangkan keradangan.

Antara ramuan lain termasuklah Spine Date Seed & Caulis Polygoni Multiflori untuk bantu menyah angin dalam badan. Angelica Dahurica & Lotus Plumule yang mempunyai fungsi antipiretik untuk kurangkan demam dan meredakan sakit-sakit badan.


Korang jangan risau, Tasneem Patchure diyakini selamat untuk kegunaan bayi & kanak-kanak. Rumusannya adalah 100% dari herba semula jadi. Tak meninggalkan kesan lekatan. Gam juga tidak terlalu kuat sehingga menyakitkan bayi ketika mencabutnya. 

Jika korang nak produk ni secara PERCUMA., korang boleh dapatkannya di Tasneem Patchure. atau jika korang nak membelinya secara online, boleh juga membeli di website di bawah ini okay, harga hanya RM25 sahaja ; 



P/S : Cucu Sis pun pakai, bagus untuk anak-anak yang agak sukar lena malam. 

Post a Comment

4Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Alahai, takde bayi dan kanak2 di rumah ni nak cuba patch ni 😜

    ReplyDelete
    Replies
    1. Maknanya apa? Kenalah adakan anak yaa Karni hahahahaha opss

      Delete
  2. tu laaaa sama, camne nak cuba ni tp nak soh anak opismet try la nnt hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nanti try Ret, anak kawan opis takpe, jangan anak patung tau hahahaha

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!