謝謝芋頭葉

Salam semua...

謝謝芋頭葉 
Maksudnya 'Terima kasih daun keladi'..hehehehe
Alaaa sesekali nak tulis cina tu pun kowang nak gelak..apadaaaa...
Ye terima kasih kat jiran depan rumah aku ni, tiap-tiap tahun mesti dia hantar sekotak limau dan sebekas kuih/biskut, tak kisah le kuih apa, yang penting ingatan dan ikhlas tu yang ada..
Dok tengah baru nak sidai'sotong kering'..dengar owang panggil..'Lin o Lin'..hehehehe..rupanya Chris jiran depan datang bawak kotak limau...tq tq tq
Sama juga bila tiba raya puasa, aku bagi gak kat dia kuih tradisional dan juga 1 tiffin mangkuk tingkat lauk pauk di pagi hari, adat berjiran kena le sepakat baru dapat berkat..betul tak??


*Mau ka?? aiyakk beli sendili maaa....:p kekekeke..
Habis jugak dekat 4 bijik sekali aku bedal sambil tengok cite 'Ngangkung' tadi...kekeke mau cirit jugak ni kang..(lawas) hahahahaha


*Biskut pun ada, walaupun beli kat pasaraya tapi kalau dah bagi free sedap aja kan...tapi memang sedap la, siyes nie..dah habis separuh dah tu aku dengan hubby bedal..kakakakakah...




P/S: Tu baru sekotak..tunggu hubby bawak balik dan jiran yang lain pulak bagi..kalau dah banyak sangat esok-esok, aku jual 3 bijik rm5..hahahahaha ada yang mau ka????....lalalalalala



With Love

8 comments:

  1. owh sedapnye...
    ngah tunggu kuih bulan free

    ;)

    ReplyDelete
  2. best berjiran ngan chinese nie..dulu mase i kat batu pahat, jiran tepi ngan belakang chinese, so time raye dieorang, byk diorng bg hamper & angpau

    ReplyDelete
  3. hehehehe..alaa..x pyh jual..bg la..cian yg x dpt limau ni..jiran2 melayu je

    ReplyDelete
  4. alaaaaa.. bestmnya! kita belum dapat limau lagi kali ni! bila ni limau nak muncul!

    rezeki tu..

    slam singgah jalan jalan... :)

    ReplyDelete
  5. iena: itu le kelebihan 1 malaysia kan..:0

    ReplyDelete
  6. Asrul: kuih bulan..tp CNY kuih bulan x byk..kena tggu chap goh meh sok..lg bykkkk

    ReplyDelete
  7. Amaliana: hehehe mai le sis bg sedozen..cukup x? hehehe

    ReplyDelete
  8. Kella: salam kella...esok2 dpt le berbakul2 tuh..manis2 limau nya...:)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.