Sunday, April 17, 2011

Entri khas: Wajah 'Mat Gebu'.

BY Sis Lin IN , 3 comments

Assalamualaikum wbt...

Mesti semua tertanya2 dan tertunggu2 kan nak tengok wajah 'Mat Gebu' tu..ermm sapa yang taknak, semua nak tengok, saham mahal wooo, mana boleh main sembarang je nak publish, kang silap2 Lin kena saman wooo...
Tapi harini syhhhh kowang diam2 tau, Lin kasi publish ini wajah 'Mat Gebu' khas untuk kowang, kalau 'dia' tau, ada yang keras aku kang! tapi ingat, bila kowang dah nampak dan tengok tu, jangan salahkan Lin ok, kalau apa2 terjadi jangan ungkit2 nama Lin dan blog Lin ok! ingat tu! ini hak peribadi..huhuhuhu
OK jom scroll ke bawah..jeng jeng jeng...
^
^
^
^
^
^
^
^
^
^
Tadaaaaaa inilah dia 'Mat Gebu' nya..


Kan dah kata Amat ni dah gebu dah...tengok pipi dia tu, dah macam mangkuk bakso dah...huhuhuhu


Dah kalah pipi Mak dia dah, montel dan GEBUlagi  pipi Amat kan...huhuhuhu

Hahahahahaha kowang gelak suspen eh? Marah? eh kenapa pulak? 
Oooo kowang ingat 'Mat Gebu' tu yek? hahahahahahaha. Silap kowang le, mana ada tulis link Cik Mat Gebu tu? Apa ingat nama tu Mat Gebu je sorang je ke? Hahahahaha Amat pun gebu gak tau! lalalala.




P/S: Biar je le Amat sorang yang gebu, jangan jadi 'Lin Gebu' dah ler..huhuhuhuhuhu

With Love

3 comments:

  1. waa gebu yerr amat .. hehehee `
    comel3.. amat nk kek ckit ;p

    ReplyDelete
  2. Zacky: hehehe mmg naik gebu badan dn muka dia sejak lepas bersunat hrtu..heheheh

    ReplyDelete
  3. bukan nak komen pasal mat gebu walau mmg setuju, dia mmg gebu pun,heheheeh. tapi kan, akak cukup suka lagu latar blog nih, kadang tu ke blog ni hanya nak dgr lagu ni..tenang sungguh.

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..