Kan dah kena marah pagi-pagi.

Assalamualaikum wbt..

Grrrr angin satu badan di buatnya, pagi2 dah bikin Lin mengamuk tak pasal2, rasanya satu taman dengar aku menjerit tadi kot..huhuhuhu
Haa cuba cer cer cite...:p
Malas nak cerita le, sakit hati jek, dah selesai pun aku mop satu rumah! kalau tak terus mop, maunya melekit satu rumah di buatnya, silap2 semut hurung satu lantai...erghhhhhh
Kowang bayangkan le apa yang bikin Lin marah pagi2 sampai mop lantai dari depan ke belakang? Ingatkan hari ni nak relax malas nak mop tapi sudahnyaaaaaaa siap satu rumah! huhuhuhu
Tapi kesian anak Lin,Amat tu, tak pasal2 dia kena jugak 2 das tadi dengan Lin, huh! lain kali buat la lagi ye Mat!...be careful lepas ni okeh!



Antara dialog marah pagi tadi...huhuhu
'Ko cepat angkat bag tu!! kemas bag tu cepat2, dah jam berapa ni? nak gi sekolah jalan kaki? tengok ni apa dah jadi, abis semua tumpah, tadi nak suruh buat bukan main lagi tak menyabo2, bila dah buat, letak macam tu aje kat tangga ye, haaa bila dah jatuh, pecah, Mak jugak yang nak kena mop ni, cuba le jangan duduk berangan je nak oii...."



P/S: Yang selebihnya, bebel dalam kereta.....sorang yang buat salah, kena bebel, tiga2 sekali gus! bengangg je kakak2 nya..:p


With Love
Kan dah kena marah pagi-pagi. Kan dah kena marah pagi-pagi. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, April 13, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. Selamt pagi Sis..marah lagi ker?biasalah tu dah namanya anak ada jer gelagat dia,teringat masa anak dara dulu,kalau mak bebel kat adik ngn saya sekali kena,x pasal2 kena bebel jgk walaupun x buat salah masa tu huhuhu..

    ReplyDelete
  2. alahai sis... marah-marah ye.. tak mo la marah-marah.. senyum.. senyum... biase la sis... anak-anak... sabor ye....

    ReplyDelete
  3. NIk Nurehan: huhuhu sepanjang hari mood down!

    ReplyDelete
  4. Siti Indrawati: hehehe marah punya pasal, sampai xde idea mau update..hehehhe

    Mmmg menduga kesabaran, kalau budak kecik,ok lagi..ni dah besar, ada je silapnya tu..grrrr

    ReplyDelete
  5. SM Benjamin: hehehe dah senyum ni..dah tak marah2 lagi dah...

    tp kalu buat hal lagi..mmg kena berdas2 lagi..kakakakh

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.