Sunday, April 03, 2011

JARI siapakah itu?

BY Sis Lin IN , No comments

Assalamualaikum wbt..

Phewww sana sini bau durian, pusing kanan, pusing kiri, semua durian..huhuhuhu dok kembang kempis je lobang hidung ni..huhuhu
Nak kata dah musim, tak juga lagi, masih mahal lagi harganya tapi sana sini kat tepi jalan owang jual durian,kan kan..
Kalau cakap durian ni, sapa je yang taknak kan? letak le 2-3-4 biji, sekali bukak licinnn jugak tau! di tambah lagi kalau kena yang pahit, manis, lemak, manis berkrim,perghhhhh harimau lalu pun tak nampak weiiii..


Nak di jadikan cerita..haaaa cer cer ceritanya...kikikikikiki Sabtu malam Ahad lepas Lin dengan si 'jari' itu makan durian ala2 makan berdamai ko, hahahah rebut2 tu takde ler, tapi bertukar2 ulas, sebiji demi sebiji kita sental, padahal malam tu cuaca panass gilerrr, tapi dah rezki depan mata, bedal selagi ada...jangan malu jangan segan.
Agak2 kowang ler, 'JARI' siapakah itu? Mesti ramai yang kenal sangat dengan jari tu, lagi2 'cincin' di jari manisnya..hehehehhee



P/S: Terima kasih buat tetamu 'jari' ku itu, juga tuan 'slidersugar' tu, nasib baik ko tak bawak menatang tu, kalau tidak, mau kena bedal dengan kucing Lin 'POLO' hahahahahah..


With Love

0 Orang Komen:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..