Hari-hari makan puding!

Assalamualaikum wbt...

Wehuuu hari2 makan puding boleh gemuk tak? ermmmm
Ishhh kat rumah ni tengah kemaruk makan puding, hari2 mau puding, sejak beli Choc Hershey's tu, anak2 suka makan puding, lagi2 puding milo tu, huhuhu sebab tu dalam respi puding milo tu, Lin kurangkan sikit gulanya, sebab choc tu dah manis2 pahit, kang tak pasal2 kena kencing manis pulak kan..hehehehehe
Apa2 pun harini mau bikin puding koko pulak, respi dari Cik Mat Gebu tu...tapi aku takde acuan teddy bear cute macam ko tu la Mat...hehehehehe


Panjang sehh namanya, 'Puding Roti Karamel Embun Rosaliza'.
Lin amik respi dari blog Hanamemories.



Yang ni respi dari kawan Lin,Aida..nak respi ada kat sini 
Cuba jangan tak cuba....:)


P/S: Cuaca panas macam ni, memang elok le buat puding kan, sejuk sikit badan tu bila dapat makan..hehehehe

With Love
Hari-hari makan puding! Hari-hari makan puding! Reviewed by Sis Lin on Friday, May 06, 2011 Rating: 5

6 comments:

  1. sis....sedappnya tengok puding tu...

    ReplyDelete
  2. cuaca panas2 b'denting ni mmg sedap kak makan puding....sejuk jer lalu kat tekak nih...

    ReplyDelete
  3. Mas:hehehe ala Mas lagi teror dr Sis..hehehhe tu respi campak2 jek...

    ReplyDelete
  4. Mamamya: betul tu ...panass sangat cuaca sekarang ni kan..huhuhu sbb tu anak2 mintak buat puding jek....

    ReplyDelete
  5. Mamaieta: hehehe cuba le buat kak..mmg sedap di makan dgn choc hersye's....

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.