Wordless Wednesday#2: Puasa.

Assalamualaikum wbt...

Kalau dah nampak itu takwim jadual berbuka dan Imsak, maknanya dah dekat mau PUASA, bila dah puasa maknanya tak boleh MAKAN, kalau tak boleh makan, maknanya aku boleh jadi KURUS..! ha ha ha
Tapi kalaulah waktu berbuka tu tak GELOJOH! hahahahaha


Hamya mampu berdoa..'Moga dipanjangkan usia dan sihat tubuh badan untuk menjalani Ramadhan'..Aminnn




P/S: Arghhh kain baju raya belum beli ni, mana kedai mau jahit lagi nie??????


Wordless Wednesday#2: Puasa. Wordless Wednesday#2: Puasa. Reviewed by Sis Lin on Wednesday, July 20, 2011 Rating: 5

4 comments:

  1. selamat nyambut ramadhan...
    tak sabar nak berbuka ngan ko nih..!!

    Eh eh, ok ke sumbat reramai kat umah ko 6 ogos nih? :p

    ReplyDelete
  2. Retna: Sama2 awak..kita pun mcm biasa tak sabar nk buka pose dgn awak dan ramai2..bestnyaaa...tp belum ada bunga api lor..huhuhuhu...

    Ok le..alaa mcm x biasa plk..tido ala2 sardin je ok kan...sana boleh tido..sini boleh..tak muat dlm toilet pun ada..hahahahhaha

    ReplyDelete
  3. Oh Oeya: Aminn..sama2 la kita berdoa yek.. :)

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.