Hari Pekerja Tapi Kerja..!

Assalamualaikum wbt..

Hari 1 Mei Hari Buruh@Pekerja..? Ooo so harini semua orang cuti dari buat kerja? Errrrrmmm..
Aku tak pernahnya sambut hari pekerja dan tak pernahnya tau ada hari pekerja ni, tengok kalendar baru tau..huhuhu..
Sebabnya aku surirumah, tiap masa dan detik senantiasa bekerja, tutup mata time tido je yang berhenti dari buat kerja, memang le tanggungjawab dan memang le takde masuk dalam itu hari pekerja untuk surirumah, sekeurang2nya 'kerja' juga namanya kannnnnnnnn!
Ermm fikir2kan renung2kan dan selamat beramal... ;p

*image search dr en.google.


'Selamat Hari Buruh@Pekerja'
'Happy Labour Day'
'श्रम दिन मुबारक'
'勞動節快樂'
'العمل يوم سعيد'
'幸せな労働者の日'
'இனிய தொழிலாளர் நாள்'
'Maligayang Araw ng Paggawa'





P/S: Mr.hubby saya kerja 7 hari seminggu...hurmmmmmm ;(


Hari Pekerja Tapi Kerja..! Hari Pekerja Tapi Kerja..! Reviewed by Sis Lin on Tuesday, May 01, 2012 Rating: 5

3 comments:

  1. huh..ucapan dalam pelbagai bahasa...nice

    ReplyDelete
  2. Blogtilldrop: Yeszaaa kita kan 1 Malaysia hehehe...

    ReplyDelete
  3. haha..kreatifnye sis lin kite ni..

    sis, jom baca ni sy nak share http://www.1001impianhidup.com/2011/11/18sg-rahsia-kepuasan-persetubuhan-suami.html

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.