Sunday, June 27, 2010

Yassin & Makan

BY Sis Lin IN , , 17 comments




*macam2 ada, naik gelojoh jdnya, semua nak makan..hehehehe



*Effa andam dan juga Midah..hehehe senyummmm :)


*sambil tggu Amat smlm dlm kete, sambil pose tangkap gambar sendiri..hahahahaa



Salam semua...

Hai hai hai...apa khabar semua? moga sihat2 aje yek..ermm rasa sekejap je cuti hujung minggu nie yek, bru nak merehatkan diri, tp esok dh mula bersekolah dan bekerja menjalankan rutin seharian..huhuhu apa nak buat tanggung jawab kan.. :)
Ok la, mcm biasa klu hari Sabtu Lin agak buzy sikit, Sabtu smlm Lin pagi2 dh keluar hantar anak Lin, Amat ke sekolah, ada Orientasi Kokurikulum kt sek, dr jam 7.30am hgga kul 2pm, lepas hantar anak ke sekolah Lin balik siap2 mandi terus ke gelanggang badminton, saje nak ilangkan kerinduan kat hubby dan buhsan, so melayankan perasaan aje di gelanggang,huhuhuhu main dlm 1 jam je, yg ada cuma mamayatie, Mega, Juhara, Dr Jumiah dan juga kakak Yatie, yg lain2 mungkin tido lg kot kt uma..hahahahaha
Abs 1 jam Lin terus balik tp sggh pasar Perling jap, teringin nak makan tulang, so beli la dlm 1kg je, buat sup, sampai rumah terus merebusnya, bukannya apa, Lin masak awal2 senang, nanti kul 2pm nak pi Yassin plk, sian plk kt anak2 nanti kelaparan..
Dlm pkl 2pm Lin amik anak dulu, tggu punya tggu dekat kul 2.30pm bru anak2 semua keluar, kelam kabut terus ke uma Kak Radiah kt Tmn Nusa Indah tu, Effa dan Midah Lin tumpangkan, senang sekali jalan, sampai sana, semua dh menunggu rupanya..maaf lambat yek..hehehehe
Selesai Yassin mula le seisi makan dan makan, aduhhh cmne le nak kurus nie..dok makan makan dan makan..mmg dh naik 1kg ni berat badan, aduhhh cmne nie..huwaaaaaaaaaaa
Esok dh pasang niat nak puasa ganti 6hari ni, kebetulan esok 15 Rejab, mmg elok2 bebenor le tuh kan...huhuhuhu moga2 niat di sampaikan le yek..:)



P/S: Terima kat kawan2 yg hantar makan smlm, rezki org kata, penuh 1 meja makan smlm kawan2 hantar makan..alhamdulilah... syukur..

With Love

Posted by Picasa

17 comments:

  1. zolpidem 10 mg zolpidem 12.5 generic - zolpidem tartrate or ambien

    ReplyDelete
  2. buy ativan ativan dosage - order ativan online

    ReplyDelete
  3. cheap generic ambien buy ambien online no rx - ambien side effects night sweats

    ReplyDelete
  4. diazepam 10 mg diazepam dosage per day - diazepam buy australia

    ReplyDelete
  5. generic zolpidem zolpidem tartrate and zolpidem hemi tartrate - zolpidem side effects in men

    ReplyDelete
  6. diazepam 10mg diazepam 5mg effects - diazepam etoh withdrawal

    ReplyDelete
  7. buying xanax online no prescription yellow generic xanax bars - xanax wiki fr

    ReplyDelete
  8. ativan price ativan pictures of pills - lorazepam generic ativan benzodiazepine

    ReplyDelete
  9. discount ativan lorazepam 1 mg normon - ativan gg 92

    ReplyDelete
  10. lorazepam 1mg can dog overdose ativan - ativan drip alcohol withdrawal

    ReplyDelete
  11. buy xanax online cheap no prescription xanax effects early pregnancy - long xanax urine drug test

    ReplyDelete
  12. buy valium online valium side effects ringing ears - cost of generic valium without insurance

    ReplyDelete
  13. buy valium online valium pills india - valium for performance anxiety

    ReplyDelete
  14. buy valium online buy cheapest valium online - valium 5mg tablets diazepam

    ReplyDelete
  15. can you buy ambien online ambien cr cost - buy ambien cr online no rx

    ReplyDelete
  16. online pharmacy for valium valium drug description - diazepam valium xanax

    ReplyDelete
  17. valium depression drug company makes valium - valium rebound anxiety

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..