Monday, August 23, 2010

Cerita 11 Ramadhan.

BY Sis Lin IN , 19 comments

Salam semua..

Salam Ramadhan buat semua, moga2 semuanya baik2 aje harini, cuaca pun sejak semenjak ni, kjp panas kejap hujan, ramai juga yg sakit tekak demam dan batuk, mcm juga Cik Mat Gebu yg sakit batuk2, harap CIk Mat Gebu dah okey yek, jgn lupa makan ubat tu Mat, kang melarat habis le projek ko tergendala nanti..huhuhu
Ok le, jap2 mau nangisss sat, arghhhh harini le baru 1st time sepanjang puasa, aku terlajak bangun sahur, huwaaaa, tu le padahnya klu tido sekejap, mata x bukak dan tak sedar bila jam bunyi, adeiii sian anak2..
Tapi takpe, nanti ptg waktu berbuka Lin akan masakkan menu spesel buat anak2 yek, maafkan mak...:)
Dah le tu, jom le kita tgk menu puasa Lin hari ke 11 Ramadhan, hrtu hubby balik dr overnight pagi terus ke pasar beli lauk, kali ni hubby beli ketam feberet anak2 kecuali Naz, dia mmg tak makan seafood, so Lin masakkan menu lain buat dia, hrtu juga Lin tido kesiangan sampai ke petang, sampaikan Amat x pegi taekwondo, hehehehe..


*Menu utama, ketam masak lomak cili api yg berapi, tp powerrr...bibir naik birat..kekekekek


*Menu lain sayur kailan ikan masin, telour dadar, dan menu buat Naz, ikan masak tumis sambal..dia klu pedas2 ishhh sampai kemerahan nasi di buatnya..huhuhu


*Dan yg ni, yg kitaorg dok gelak2 bila anak Lin,Amat buat karangan malam tue, dia kata ditujukan buat kakaknya,Yana..gelak guling2 kitaorg dok baca..tp at least Amat ni pandai juga nak mengarang sebuah karangan nasihat buat semua.. 
ayat terakhir tu 'Jangan sesekali kita mengumpat orang, terutama ibu kita yg menjaga kita' sebak mendengar...huhuhuhu
*kowang kasi zoom le klu nak baca, ntah nampak ke tak...:)




P/S: Hari2 klu masak menu yg sama, buhsan gak yek, tp nak fikir menu lain aduss fening kepala, cmne la chef2 kat hotel tu yek..huhuhuhu


With Love

19 comments:

  1. valium online valium public speaking anxiety - long does 10mg valium stay system

    ReplyDelete
  2. diazepam contraindications diazepam to buy online usa - buydiazepamonline.org

    ReplyDelete
  3. alprazolam buy xanax online doctor - how to buy xanax online no prescription

    ReplyDelete
  4. cheap xanax online xanax long term side effects - xanax bars r039

    ReplyDelete
  5. lethal dose of diazepam cheap diazepam pakistan - buy diazepam australia

    ReplyDelete
  6. buy ativan ativan for sleep - order lorazepam online no prescription

    ReplyDelete
  7. lorazepam no prescription many 1mg ativan overdose - ativan while nursing

    ReplyDelete
  8. buy ativan ativan generic vs brand - ativan withdrawal joint pain

    ReplyDelete
  9. how to buy xanax online methadone xanax high - drug interactions between valium xanax

    ReplyDelete
  10. where can i buy xanax online legally xanax nausea - cheap generic xanax no prescription

    ReplyDelete
  11. buy xanax online buy xanax online from mexico - xanax medication side effects

    ReplyDelete
  12. cheapest ambien ambien sleep for hours - ambien cr 5 mg

    ReplyDelete
  13. carisoprodol drug carisoprodol 150 - soma printable coupons

    ReplyDelete
  14. soma without prescription soma 350 mg dosage - carisoprodol dosage to get high

    ReplyDelete
  15. buy valium online valium medication interactions - 5mg valium 3 times day

    ReplyDelete
  16. cheap generic ambien buy vicodin and ambien online - ambien withdrawal klonopin

    ReplyDelete
  17. order soma order soma online - carisoprodol and tylenol

    ReplyDelete
  18. ambien sleep medication ambien pill effects - generic name ambien cr

    ReplyDelete
  19. valium for anxiety 10mg valium vs xanax - valium 10 mg image

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..