Sunday, August 15, 2010

Peraduan pencarian tetamu Chef Norzailina Nordin

BY Sis Lin IN No comments

Salam semua...

Promosi promosi terhangat baru keluar dari kuali..hehehehe 
Alahai siapa tak kenal Chef terkenal kak Norzailina ni mmg le, mana2 ada je buku respi dia di pasaran, novel pun dh byk penulisan keluarannya, dan novel yg terbaru bru je keluar, tp klu yg tak rajin ke dapur bukak dan beli buku respi dan yg tak suka baca novel, mmg ye la kot tak kenal,hehehehehe..
Lin pun mula kenali kak NorZ ni dr MsjBox ni, 1st time jumpa di rumah boss MsjBox,Junaidi, pastu terbawak ke perjumpaan dan makan malam yg diadakan oleh MsjBox, ha dr situ le keakraban dan detik pertemuan kita bermula, cewahhhh...
Tapi ni nak cerita pasal 'Pertandingan mencari tetamu oleh Kak NorZ' haa sapa2 yg bertuah tu dpt le makan malam bersamanya nanti, bestnya hidangan makan malam tu plk di hidang dan di masak sendiri oleh Kak NorZ, wah2 special tue...so sapa2 yg berminat, jom ikut contest nya tu, syarat dan pertandingan ada di sertakan skli tue...agak2 kalau dh kenyang leh tumpang tido kat uma x kak? hehehehe
*Selamat mencuba buat kowang semua dan juga aku..hehehehehe


*Beli buku BELAJAR MEMASAK 2..*yg no1 Lin dah ada..:)
*Simpan resit pembelian sebagai bukti.
*Lengkapkan slogan yg di beri.
*Email kepada kak NorZ selewat2nya sebelum 31.10.2010.
*Tarikh makan malam tu klu Lin la yg bertuah mcm x dpt pergi je, sbbnya anak Lin,Amat bru lepas berkhatan..huhuhu tp takpe, kita cuba dulu..:)


*Gambar kenangan thn lepas sewaktu menghadiri majlis berbuka puasa MsjBox di Bora-Bora Ombak...:)
*waktu ni Lin belum sedar diri lagi nak pakai tudung..muahahahahahha :p



P/S: Eh jap2..nanti makan malam tu kita berdua je ke? Ang Kunadzri tu x ikut ke? ke makan kat uma Kak NorZ ek? kekekekekeke *gurau je Kak...:)


With Love

0 Orang Komen:

Post a Comment

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..