Thursday, September 15, 2011

Spontaneous Thursday #6: Rindu.

BY Sis Lin IN 11 comments

Assalamualaikum wbt..


Aku Rindu Kamu...I Miss U...




Apa itu Spontaneous Thursday? 




P/S: Batuk makin menjadi2....grrrrrrrrrrrrrrrrrr


11 comments:

  1. Nazuha: rindu kamu juga N... :)

    ReplyDelete
  2. As salam Lin :)

    Rindu awak juga ahaks!..
    Berebut2 sendiri Oeya ni mengejar blog2 kesayangan yg ketinggalan aduhhh!!

    Jap kita gerakan skodeng terpantasss k!!

    Selamat Hari Raya muahhh! muahhh!

    ReplyDelete
  3. oo rindu ya!
    awak tau kita pun sama!
    rindu juga..
    jauh tu... ntah bila lagi nak lepaskan rindu kan..!

    eh eh awak pun rindu juga macam saya?! takpe .. meh kita sesame tanggung rindu :p

    ReplyDelete
  4. AKO@retna sesame kita berindu-rinduan pd Sis-Lin :)

    Kalau turun JB jemputlah singgah ke teratak Oeya ye :)

    Bahagia mengenali kalian muahhh!

    ReplyDelete
  5. Oh Oeya: Hehehe rindu kamu juga,..
    wahh sakan beraya sampai tak dtg baca ke? kekekeke

    TQ dear...kamu lah pengunjung dan pengomen tegar di sini..i likeee :)

    ReplyDelete
  6. Retna: Kannnn kamu tau sapa di rindu kannnn...kita jugaaaaaaa...

    Takpe takpe..tggl beberapa hari saja lagi pasti terubat rindu...heheheh :p

    ReplyDelete
  7. get well soon.. skrg mmg musim batuk, selsema & demam..

    ReplyDelete
  8. Fatin: Thankx dear..sekarang dh beransur sihat, dan suara semakin pulih....

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..