Wordless Wednesday #8: Kucing Terbiar

6 comments:

  1. sate? an pun x puas mkn satey yg mak buat. satey ada dlm frezer kuah nya enggak ada. kena g beli kacang lol.

    ReplyDelete
  2. Nik Nurehan: Tu la teringin mau makan sate ni Ann...huwaaaa
    Raya uma orang xde sate pulak... :(

    ReplyDelete
  3. T.T

    masih lagi sedih tgk pet2 ni...

    ReplyDelete
  4. Kesian tengok kucing-kucing tu. Ingat nak tambah lagi kucing-kucing kat rumah ni, tapi sekarang ni pun dah banyak dah. T.T

    ReplyDelete
  5. Fadzmie: Nak bela byk2 pun kena tgk juga..kang tkt tak terbela dn terberi kasih sayang..kesian juga kan nnti..huhuhu

    sis punya kucing lari ikut betina, sampai la ni x balik2 lagi...huwaaaa :((

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com