Wednesday, September 07, 2011

Wordless Wednesday #8: Kucing Terbiar

BY Sis Lin IN 6 comments

Asaalamualaikum wbt...

Segalanya dan ceritanya ada di SINI.


Image dar FB 'Kucing Terbiar & Anjing Jalanan.


Apa itu Wordless Wednesday? Rujuk SINI : http://www.facebook.com/WordlessWednesdayMy
atau
SINI : http://malaysianww.blogspot.com/ 




P/S: Waaaaaa ngidam nak makan sate laaaaaaaaaaaaaaaaaa :p


6 comments:

  1. sate? an pun x puas mkn satey yg mak buat. satey ada dlm frezer kuah nya enggak ada. kena g beli kacang lol.

    ReplyDelete
  2. Nik Nurehan: Tu la teringin mau makan sate ni Ann...huwaaaa
    Raya uma orang xde sate pulak... :(

    ReplyDelete
  3. T.T

    masih lagi sedih tgk pet2 ni...

    ReplyDelete
  4. Kesian tengok kucing-kucing tu. Ingat nak tambah lagi kucing-kucing kat rumah ni, tapi sekarang ni pun dah banyak dah. T.T

    ReplyDelete
  5. Fadzmie: Nak bela byk2 pun kena tgk juga..kang tkt tak terbela dn terberi kasih sayang..kesian juga kan nnti..huhuhu

    sis punya kucing lari ikut betina, sampai la ni x balik2 lagi...huwaaaa :((

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..