HELLO APRIL!

Sis Lin
4
HELLO APRIL! | DIAM tak diam, dah masuk bulan April. Dan harini juga dah masuk 10 ramadan kita berpuasa. Korang masih okay tak tu? Moga korang juga sihat dan tabah mengharungi ujian dan dugaan berpuasa. Maklumlah kan, cuaca pun menduga betul, kejap panas kejap hujan, ada masanya panas dia tak boleh bawa bincang, hausss terus hahahaha..

So far alhamdulilah, Sis pun masih bertahan, harap-harap hormon badan beri kerjasama so dapat berpuasa penuh macam tahun lepas. Orang perempuan ni bukan boleh nak agak, memang rezeki laa kalau dapat puasa full sebulan kan, kalau tak, ermm tak awal puasa, atau hujung puasa dah bobos.. gitulah selagi belum monopous hahahaha..

Hello April!
With Ibu Juju & Ummi Hernee

Harini merupakan hari lahir anak saudara kesayangan Sis,Mia. Tapi tu la tak dapat nak celebrate sama berbuka puasa sama sebab Sis di luar kawasan, tapi takpe, tunggu Ayyom balik nanti kita makan buka puasa sama-sama ea Mia..Dah besar dah dia, dah darjah dua dah tahun ni. Pandai cantikkan diri dan bijak belajar. Moga Mia menjadi anak yang hebat kebanggaan keluarga juga dalam redha Allah swt.. aamiinn.. 

Dan untuk permulaan April, Sis bersama mereka berdua di atas. Rehat dan relax di SINI dan sesambil tu ada kerja yang perlu di selesaikan. Sesekali dapat merehatkan diri time puasa gini, memang lapang betul minda. Kadang tu bukannya apa, dapat jumpa kengkawan, borak sembang sesama, rasa lapang otak tau walau topik yang kita bual tu, pasal family dan anak-anak jerr, tapi cukup meluaskan fikiran.


Hello April!

Bukan tu jerr, dapat pulak lepak makan buffet ramadan bersama. Memang heaven laa makan sesama dan borak lelama semeja. Tapi semalam, paling banyak Sis makan daging tu haa, entah apa ek namanya lupa.. tapi serius ar sedap makan buffet ramadan di sini. 

Kontrol gak makan, sebab lupa nak bawal drintox nanas Sis hahaha.. tapi so far, nasib baik perut tak rasa sebu.. makan jerr apa yang rasa nak makan tapi kontrol ayu suap. Rasanya perut kenyang minum teh tarik jerr bercawan semalam hahahaha.. 

Nantilah Sis cite panjang kisah di sini yaa.. nak enjoy dulu setaip saat di sini.. selagi ada peluang dan selagi masih ada ruang, kita bahagiakan diri kita dan lupakan laa seketika apa yang merisaukan.. Moga April kali ini memberi lebih rezeki dan menceriakan setiap saat dan waktu Sis, inshaallah aamiinn.. 

Korang buka puasa apa harini?


P/S : Love you En Suami ❤ ..

Post a Comment

4Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Alang2 tu singgah la KL hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Konon nak singgah esok malam berbuka sama Retna, tapi Retna dah ada appoinment, so terus balik JB jer nak kejar masa..

      Delete
  2. Fuhhh, best betol ek borak borak 😃 Me time mak mak.. Memang heaven! 🤩

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kannn, sembang pun cite anak-anak dan mak-mak hahahaha

      Delete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!