Tukar selera

nasi ambang Pictures, Images and Photos

Salam semua..

Selamat tgh hari semua....rasanya hrni agak lewat Lin ke udara, cewahh mcm dlm radio plk,hahahaha bknnya apa, hrni kasi settle semua keje rumah, bangun pun td agak lewat, hubby sms jam 1.30am, dok balas2 sms last2 mata dok terbeliak plk tak leh nak sambung tido..huhuhuhu
Ok le, hrni apa menu korang? Lin hrni, masak nasi, tp tekak nak makan lain, so keluar pg td pi Pasar Perling beli nasi ambang, ok le jgk, boleh tahan sedap, anak2 makan ns lemak, sekali sekala bertkr selera, kang ptg bru la masak2 utk makan malam plk, sarapan je beli hrni..hehehehe
*tp gambar tu bkn le nasi ambang lin beli...lain sikit le..hehehe
So apa plan harini? ermmm buring gak yek, dok rumah pun tak tahu apa nak bt, klu keluar plk kang, lain plk yg keluar, ada je bende yg nak di beli kang.,.huhuhuhu


P/S: Tak sabar dh ni nak tggu hujung minggu..weeeehuuuuuuuu

6 comments:

  1. oohh..centu yer ns ambeng..complete segala bagai..syok nyer..mabeles..mane nak cari nih..

    ReplyDelete
  2. sejak dok kat selangor haz dah pandai makan nasi ambang ni...

    ReplyDelete
  3. huhuhu..
    tak suka makan nasi ambeng..
    tak tau kenapa..
    kurasakan something..wawawa

    ReplyDelete
  4. huit sedapnye nasik tuh..lapa lak..ish ish ish...sis kat jb duk taman perling ke?

    www.khaizarien.com

    ReplyDelete
  5. woa sis sedap nye nasi ambeng....
    ho ho ho...
    mane bli neh?

    ReplyDelete
  6. wah nasi ambang..
    best ni..
    kat jalan pisang sedap..
    kat warong batu pun sodap..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.