MAT GEBU 38 TAHUN HARI INI!

Assalamualaikum wbt..


Allah selamatkan kamu..
Allah selamatkan kamu,,
Allah selamatkan MAT GEBU bukan nama sebenar ..
Allah selamatkan kamu,,



Selamat hari lahir mat, aku doakan moga kau dipanjangkan umur, dimurahkan rezki, ditambahkan rezki, dilindungi dan diberkati dunia akhirat olehNya..
Moga terus tabah sabar dalam menjalankan tanggungjawab sebagai seorang Chef Blogger dan juga sebagai anak yang soleh..
Moga kebahagiaan senantiasa bersama kau Mat. Terima kasih atas persahabatan yang ikhlas terjalin antara kau dan aku..Rahsiaku rahasiamu jua..hahahaha *keji giler cite dalam bas tu..!

Mat Gebu: 8.1.1976
Aku: 19.11.1976
Ben Ashaari: 30.11,1976

*semua ni tahun naga & kala jengking, panasss, kalau marah mau berapii bisa kuar dari mulut, tapi aku kalau ketawa je, berasap macam mulut naga..kekekekeh





P/S: Pantasnya masa berlalu..sekejap sikit lagi nak masuk 40an dah..ermm 


MAT GEBU 38 TAHUN HARI INI! MAT GEBU 38 TAHUN HARI INI! Reviewed by Sis Lin on Wednesday, January 08, 2014 Rating: 5

2 comments:

  1. Pejam celik pejam celik je kan.... hepi besedei mat

    ReplyDelete
  2. Terima kasih sis linn...kita sebaya tapi aku yang sulong...ehemm..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.