Alhamdulilah..Terima Kasih Semua..

Sis Lin
2

Salam semua...

Selamat pg semua, apa kabar? harap semua nya sihat dan ceria ye, begitu jgk bt teman2, Retna, Shai, Sodep, Kak Ct&CM yg baru sampai ke KL tu mlm td, rasanya mmg mengantuk dn letih tu, ye la smlm mereka sama2 memeriahkan majlis selama 2hr di Jb ni, mesti Monday Blues tu..he he he..
Pertama kali Lin nak ucapkan terima kasih bt semua yg hadir pd Majlis Openhouse MsjBox 09, segala kerja keras dr semua akhirnya berjalan lancar seperti yg di rancang, terharu dan teruja bila semua tetamu yg hadir dr kalangan teman2 dekat dan jauh, baik dr dalam dan luar negeri, sama2 menjayakan Majlis ini, terutama sekali bt tetamu istimewa Cik Mat Gebu & Family, dr mula majlis hingga la ke penghujung majlis Mat melepak dan dan bersantai di sini, maaf jika ada kekurangan sepanjang majlis berlangsung, harap tak serik ke sini lg ye Mat...

Dan Jutaan terima kasih pula di ucapkan kepada semua penyumbang2 dr segi wang ringgit dan makanan bg Program Amal MsjBox kali ini, atas sokongan semua banyak kutipan/sumbangan yg di terima, Lin sebagai wakil bg Boss MsjBox, Jun, tidak menyangka segala usaha dan tenaga yg di usahakan bersama team2 & warga MsjBox, akhirnya berjalan lancar, alhamdulilah..terima kasih semua..
Insya'allah di lain tahun kita akan buat lagi Program Amal seperti ini lagi, hanya Allah S.W.T sahaja yg akan membalas keberkatan pd anda semua...




P/S: Tunggu gambar dan coret-coret dr kami semua yg akan menyusul nanti...


Post a Comment

2Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. Tentu seronok majlis di rumah sis lin tempoh hari. saya teringin nak pergi untuk berkenalan dengan para blogger yg hadir tp kekangan tugas menyebabkan sy tak sampai ke sana. Cuma perjumpaan di rumah CMG membolehkan sy kenal dengan sebilangan blogger yg hadir.

    ReplyDelete
Post a Comment

#buttons=(Ok, Go it!) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Check Now
Ok, Go it!