Gelek Amat..Gelek...

Salam semua...

Phewww mmg bz sikit waktu ptg sejak2 2-3hrni, ye la bz dgn mengajar anak2 tarian, hehehehe jgn gelak, amboii x caya yek?
Esok Sek anak Lin SKTBI akan mengadakan Program Rimup DeepaRaya & Hari Kanak2, so setiap darjah dn setiap kelas ada mengambil bahagian masing2, so anak Lin, Amat ada mengambil bahagian, kekekeke...semua sekali ada 8org, tarian nye bkn senang2 weii..3 jenis tarian, Melayu, India & Cina, pulak tu masing2 kaki tangan keras, aiyoo naik angin cikgu yg mengajar tu, latihan 1mggu je pulak tu, korang bayangkan le cmne nk catch up tu...huhuhu
Dari rumah bawak pulak ke pentas Sek tu kitaorg bt latihan, cikgunye??? sapa lagi klu bkn si Naz & Zafirah kawannye, hahahaha..Lin, Midah, Fina & Kak Ani mewakili mak2 anak2 semua, bg semangat dan melengkapkan pakaian & aksesori utk pakaian yg akan di pakai nnti, bertanding ni wooo, so mesti le nak perfect kan..hehehehehe..
So korang tggu esok ok, Lin & yg lain2 akan ke Sek pg esok utk menolong memakai, menyolek, dan menghiaskan anak2 tu semua...hehehehe chaiyok chaiyok!!!




P/S : Bt anak2 semua, try ur best oke! pstt bt 'awak' tu, mai sini aku ajar ko menari..hahahaha


Gelek Amat..Gelek... Gelek Amat..Gelek... Reviewed by Sis Lin on Friday, October 30, 2009 Rating: 5

3 comments:

  1. Nak tengok maknya pulak menari. Aha.. ala2 sehati berdansa.

    ReplyDelete
  2. Bhahaha! sooo cute! bila maknya pulak nk show bakat yg ada..hehe

    ReplyDelete
  3. Salam Sis Lin

    itu tarian adat tradisional ya?
    Bagus sekali! Itu harus dilestarikan agar tetap terjaga...^_^

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.