Thursday, October 22, 2009

Nothing..ERK!!!

BY Sis Lin IN , 8 comments


APA ???
KENAPA ???
ADA APA-APA ke ???

aku sendiri tak tahu KENAPA......
Huwaaaaaaaaa....

Mana pergi IDEA ???
nak tutup ke bukak, tutup bukak, tutup bukak..ermm dok fikir2 ni..hu hu hu...




P/S : Ermm..rindu ke? kowang tggu je la lg 9 bulan 10 hari ye...hu hu hu..he3x


8 comments:

  1. Kompius japppp...???

    9 bulan 10 hari...ehhh lin pegnan ker hehehe. alau betul apa salahnya.rezeki tu. tapi kalau ada benda lain bagi tu ler. risu dah ni.berhari2 x der khabar kat blog lin ni.

    Jaga diri selalu.... ku sorong bahu ku andai kau ingin menangis...sobb..sobbb...

    ReplyDelete
  2. sis lin!!!! tahniah tahniah!!! wah dapat baby lagi alhamdulilah!! happy 4 u!! jaga kesihatan k... love u

    ReplyDelete
  3. Salam akak lin..
    suke kat lagu di blog nie

    ReplyDelete
  4. Tahniah laa... tak lama lagi dapat baby baru

    ReplyDelete
  5. eleh, kalo smpai 9 bln 10 hari, tkt kang 9 bln 1 hari je. hehehe! slmt sis and tahniah!

    ReplyDelete
  6. wawawa ma nak dapat cucu baru ni :)

    baby boy tau.

    ReplyDelete
  7. hai.. takkan tak dapat bergaya pakai sari pepel pun sampai dah terkonpius nak tutup bukak tutup bukak lin? kehkeh

    ReplyDelete

Terima kasih sudi singgah membaca dan beri ulasan/komen..
Sebarang cadangan dan pendapat anda, amat di alu-alukan....
TQ..