My Purple 'Crocs' :p

Salam semua...

Pg yg terang kini sudah hujan, huhuhu kain mcm dobi kt ampaian tu, tp bagus gak, sejuk2 ni kan, klu panaz kang, mau asyik dok mimpi ais kacang je yek..hehehehe...
Wuwuwuw ni nak cite en3 basi, :p yo la, dr x de update2 tu, apa kata kita korek2 le gambo dlm HP tu, haa skli terjumpa gambo kasut crocs Lin ni, jgn mare pepel lg tuh..muahahaha..
Kasut ni dh lama beli, tp dok kesibukan masa lupa je nk masukkn dlm ni, hahahaha, layannzz..korang dh ada? apa? kasut BODOH?? ayooo jgn dok kata gitu, walaupun x cantik, tp harganya korang caya x caya je tau, rupa x de tp berharga woooo...
Mmg berbaloi, sesuwaii utk ke pasar, sbb x licin, utk pompuan mengandung pun lg elok, ye la, ringan dan kulitnya bergetah, so x le melecet klu pakai tu, cuba le klu nak tau..hehehehe
Yg Lin nye ni, masih lg tgh nk godek2 hias2 jiblitz dia tu, manyak lobang, ada 5, mcm2 leh masyuk tu, kan Ann kan...huahuahuahua...



P/S: Mau simpan lg $, mau cr yg baru, ni pun hubby yg belikan...kekekeke

My Purple 'Crocs' :p My Purple 'Crocs' :p Reviewed by Sis Lin on Wednesday, October 28, 2009 Rating: 5

8 comments:

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.
The owner will not be liable for any losses, injuries, or damages from the display or use of this information.
This terms and conditions is subject to change at anytime with or without notice.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.