Biskut Raya Trip Ke-2

Salam semua...

Hahahahaha...Mari mari sila la jemput makan yek...miahahahaha..
Ha amik koo..ramai na yg dtg ltk mesej tanya, byk lagi ke kuih raya, ada lagi ke kuih raya..kekekek, tu tgk tu, kowang jgn takut, ni trip yg ke-2 biskut raya, yg trip per-1 dh abs, so sapa2 yg dh dtg sebelum ni, klu dtg lg skli, biskut dh lain lak..hahahahaha..
Thn lepas si Shai tu siap kira balang kuih Lin, thn ni, ha kowang kira le brp ye tu, kurang ke lebih ye..ermmm...hehehehe
Psstt ada lg tu yg lom kuarkan, tggu le 10hb yek nnti, yg tu lg specialll nyee....kekekeke
*gambar fresh baru amik ni td.


P/S: Tuan rumah lebih byk makan dr tetamu ler..hahahahahaa

6 comments:

  1. wah banyaknye balang kuih sis. Siap dah 2nd trip dah ye yg mas nih 1st trip xhbs2 lagi dah tuh asal ada mmber yg dtg beraya tak dilayannya kuih raya tuh...hiksss

    ReplyDelete
  2. Hehe.. sediakan sedikit untuk hujung minggu ni. InsyaAllah saya nak beraya ke rumah.. :D

    ReplyDelete
  3. byknyer...kat umah sy dh hbs pun...huhuhu...nak gak...

    ReplyDelete
  4. badan ku pun semakin naik dan terus naik huhu.. :(

    ReplyDelete
  5. Wow...inshallah...ana nk jumpa sisLIN n family nnt..

    ReplyDelete

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging .
For any inquiries, email: linmdnoor@gmail.com

Powered by Blogger.