LIRIK LAGU AKU TERLUKA - NABILA RAZALI

LIRIK LAGU AKU TERLUKA - NABILA RAZALI | WOW muzik video dia hebat woo, sekali ternampak tertengok dalam youtube, terpaku Sis. Nabila Razali dah kahwin ke? Hahahaha.. suspen beno yaa ceritanya, sabau je laa.. nak tau ye tak, korang kena tengok muzik video dia ni haaa.. wedding of the year gituuu :p .... 

Composer : Amylea & MFMF
Lyrics : Amylea
Producers : Amylea, MFMF & Nabila Razali

Lirik Lagu Aku Terluka - Nabila Razali
Kredit gambar : Kosmo 

Lirik Lagu Aku Terluka - Nabila Razali

Verse 1 :
Mungkin kini t’lah ku tahu
Artinya mencinta lebih dari diriku
Dan mungkin takkan ada lagi
Rasa seperti ini di dalam hidupku

Ku jalani hidupku
Melupakan senyumku
Menahan bahgia mendekatku

Berbisikkan namamu
Tak mampu ku berdiri
Rapuh aku ‘tuk melangkah
Kerana…

Chorus :

Masih lagi ku lihat
Masih lagi ku dengar
Masih lagi terasa genggaman mu dijari ku…
Aku terluka…

Verse 2 :
Biar sampai mana nanti
Hati membawa diri
Melawan rasa sunyiku
Coba perlahanku berdiri
Mengubati sendiri
Kerna ku tak terganti dirimu…

Solo - Bridge :
Diriku bagai hilang punca
Tak tahu ke mana
Biar jelas t’lah ku tahu
Kau takkan bersamaku

Masih lagi ku lihat
Masih lagi terasa genggaman mu dijari ku

Puas semua rayuku
Tiada hadir dirimu
Rapuh aku ‘tuk melangkah
Aku terluka ...



P/S: Laki Sis masih tak habis-habis dengan, 'Santai santai laa sayangku' hahahahaha...

2 Comments

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

  1. 2 kali SA dengar lagu ni..sedih lirik dia...Sis Lin x mo sedih2 tau..heheheh

    ReplyDelete

Post a Comment

Thank you for coming by.
Comments are your responsibility.
Any comments are subjected to the Act 588 MCMC 1988.
Comment wisely, and do it with pure intentions.

Happy Blogging.

Post a Comment